kolly Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Jeg merker stadig vekk at det er vann i dørken. Etter utallige tettnigsforsøk på bakproppen har jeg nå kommet fram til at det må være bakvinduet på førersiden som lekker. I går når jeg kom hjem sjekket jeg dørken bak førersete, der var det tørt og fint. Men i dag når jeg skulle ut i bilen så lå det en fin liten pytt i dørken. (dt har regnet mye i natt). Jeg kjente litt oppåver pakningen på bakvinduet og kjente at der også var vått. Det jeg ikke finner ut er hvor den lekker? Og er dette et kjent problem, noen som har erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 har du sjekket den folie tingen som ligger som tetning bak dørpanelene? hvis den er løs kommer vannet inn i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 320ie36 skrev: har du sjekket den folie tingen som ligger som tetning bak dørpanelene?hvis den er løs kommer vannet inn i bilen. Trådstarter: Det der er ett vanlig problem på E36. Så start der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kolly Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Jeg kjennte bare på pakningen til vinduet bake i coupen. Den var våt. jeg tok av trekket bake på veggen. Det så ut som det har rent vann ned i dørken fra vinduet. Noen tips till hvordan jeg tetter dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Vipp ut vindu å monter ny pakning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Fliid skrev: Vipp ut vindu å monter ny pakning? Hvordan tar man ut ruten? (får vel kommentarene mine om haynes slengt i fjeset igjen nå ) Har litt samme problemet nemlig. Har haynes, og har lest en DIY, men den var veldig omfattende og gjaldt bytting av alle pakninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Om man bretter forsiktig pakningen opp (Den nederste kanten) så er det 2 hakk i pakningen om jeg ikke tar helt feil, der kan man stikke inn noe flatt (skrutrekker er ikke å anbefale, men det går) å bende forsiktig ut. da sier det " popp" så kommer hele ruta ut.. Tror ikke de er limet på E36.. Kun frontrute og bakrute.. Korriger meg en eller annen om jeg tar feil. Men det står nok i Haynes hvordan du gjør dette hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå