xZoPpY Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Hei Blir det noen bergenstreff snart? Noen som har noe på kalenderen? Jeg er ready to go etter den 19ende, da skal anlegget mitt være på stell Hadde vært kjekt med noen treff.. Er ny innenfor bilmiljøet så hadde vært kjekt å fått en feeling på dette.. Kun vært aktiv fartsbåt mann de siste åra, men nå er det bil som står for tur hehe.. Hvor er det folk samles i helgene når man er ute og kjører og gjerne vil vise frem bilen? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Jeg er med Skjer jo aldri noe her... Vi samles ofte en del folk i nærheten av nesttun og lagunen. Men aldri noe skikkelig... Ofte høy harryfaktor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 det er bmw cup i morgen på eikås kl 1100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Jeg er med Skjer jo aldri noe her...Vi samles ofte en del folk i nærheten av nesttun og lagunen. Men aldri noe skikkelig... Ofte høy harryfaktor Høres bra ut.. hehe.. Tenkte meg det var rundt med lagunen og nesttun folket er ja.. Får se å få tatt meg en tur etter verksted den 19ende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 det er bmw cup i morgen på eikås kl 1100 Å? kan du fortelle mer om hva det går i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Se teminlisten og info på www.bmwccn.no/hordaland Oppmøte fra kl.11, førermøte kl 11,45 og kjøring fra kl 12. Ta med hjelm for frikjøring, førerkort, medlemskort og godt humør. Det blir lagt opp til et medlemstreff med Frikjøring, familiekjøring og masterdriver konkuranse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Kanskje jeg må komme å se på da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Kan de som ikke er medlem enda, komme KUN for å se på de som kjører på bane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Det er gratis å komme og se på, er kun kjøringen som koster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå