Stian Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Cool car Øystein. Takker og bukker Ikke så fin som caben din da men! Lenge siden sist nå.. Har vært uten Bmw i hele sommer så jeg har ikke vært så aktiv på treff osv. Ser du noe til M3en "min" da ? Angrer som f.. på at jeg solgte den! Din er vell like fin som alltid ? Din er pen den. Har nettopp vert å montert justerbart FK sett på din gammle M3 no. Hadde og bestilt nye 18" felger, men dei passa ikkje. Han skal heilakkere bilen i vinter. "Emma" har det fint ho. Vert på ein tur i sommar. Har kun kjøyrt 3000km på 4 år snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 22, 2007 Forfatter Share Skrevet September 22, 2007 Cool car Øystein. Takker og bukker Ikke så fin som caben din da men! Lenge siden sist nå.. Har vært uten Bmw i hele sommer så jeg har ikke vært så aktiv på treff osv. Ser du noe til M3en "min" da ? Angrer som f.. på at jeg solgte den! Din er vell like fin som alltid ? Din er pen den. Har nettopp vert å montert justerbart FK sett på din gammle M3 no. Hadde og bestilt nye 18" felger, men dei passa ikkje. Han skal heilakkere bilen i vinter. "Emma" har det fint ho. Vert på ein tur i sommar. Har kun kjøyrt 3000km på 4 år snart. Heil-lakkere faktisk! Trengst det da? Han er ikke misfornøyd med noe vell? Gleder meg vertfall til å se bilen igjen en gang! Regner med dere stiller på disse småttreffa på voss osv til våren? Hehe..3000km på 4år Det er jammen ikke mye! Jeg har kjørt caben min over 2000 allerede Men det var jo 1800km hjem fra tyskland da Hehe.. Skal ut i garasjen nå å vaske,bone,imprignere og behandle skinnsetene før den skal til vinter dvale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2007 En liten update med litt bilder her fra Har nå vært på biltilsynet og er meget fornøyd med resultatet,0 feil,felg og senk er godkjennt men eksos ble underkjent så jeg må skaffe meg ett org eksos med katalysator så er bilen godkjent Men det tar jeg ikke før til våren uansett.. Her er ett par bilder fra photoshoot`n jeg og broderen hadde tildligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 heldig at senk blei godkjent da ivertfall! hadde du tuv papirer på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2007 heldig at senk blei godkjent da ivertfall! hadde du tuv papirer på det? Hadde ikke papir på det men det var godkjent i det tyske vognkortet så de sjekket bare at nummerene på fjærene var samme som i vognkortet Kontroløren skrøyt uhemmet av bilen og sa at jeg kunne bare svinge innom en gang jeg hadde byttet eksos så skulle han fikse resten Hyggelig mann! Dette var i Haugesund for de som lurte på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 heldig at senk blei godkjent da ivertfall! hadde du tuv papirer på det? Hadde ikke papir på det men det var godkjent i det tyske vognkortet så de sjekket bare at nummerene på fjærene var samme som i vognkortet Kontroløren skrøyt uhemmet av bilen og sa at jeg kunne bare svinge innom en gang jeg hadde byttet eksos så skulle han fikse resten Hyggelig mann! Dette var i Haugesund for de som lurte på det. ka hette han i haugesund som godkjente då? når eg godkjente caben der ute var det bakkevigen som tok det, han fant tuv papirer og alt selv på nettet. var vertfall greie å ha med å gjera den gangen. bra det er ting som fungerer som det skal der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 han fant tuv papirer og alt selv på nettet Jøss! Går sånt an? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 han fant tuv papirer og alt selv på nettet Jøss! Går sånt an? for å si det slik.. det var på en golf 1 cab som jeg har...er vel knapt verdt å nevne på bimmers. ble godkjent med grenrør og komplett supersprint, 8x14" hjul med spacere og over 8% feil hjul omkrets og kw coiloversene justert så lavt at jeg måtte løfte i bilen så vi fikk jekken på bukken under girkassen. hadde feil tuv papir med meg på hjula så han fant bare tuv på tilsvarende dim på nettet, han begynte også å bable om at jeg kunne få godkjent 9x14" med 225 dekk bak er 2 år siden dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Hehe..ja de virket veldig grei der nede,var i fyllingsdalen(bergen) med M3en jeg hadde,den var dønn orginal,alikevell hadde de langt mer omfattende kontroller av den. I Haugesund sjekket de ikke verken lys eller ant. Jeg som hadde kostet på bilen eksklusive speil med blink fra biltema Hele 69,- stk Såg helt jævlig ut!! Det de gjorde med meg var bare å sjekke nr på fjærene så gikk han på pcen og sjekket at disse fjærene var innenfor regelverket til min bil. Felgene ble godkjent MED spacere, riktig nok skikkelige spacere som også var godkjent i det tyske vognkortet. Sa jeg hadde vært på autobahn og hatt mer fart enn jeg noen gang kommer til å ha i norge,og det var 0 viberesjoner eller risting. Husker desverre ikke igjen navnet på personen som sjekket bilen,skal finne det ut for han vil jeg bruke igjen Godt det finnes noen forrnuftige folk hos BT også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 satan for en bil.... gratulerer så inn i helvete... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2007 satan for en bil....gratulerer så inn i helvete... Takk takk Veldig fornøyd med bilen. Håper sommeren 08 blir noe bedre enn 07 så blir det bra vettu Viss ikke kommer den for salg Vestlandet og cab passer jo ikke helt ilag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå