mbrothe Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 Noen som har testa disse mot hverandre? Frister med sportsfilter for den ekstra lyden, men kjøper ikke hva som helst. Ser veldig mange som har slike filter på M52, men hører gså mange som sier at LMM på disse motorene ikke tåler det, noen som har erfaringer med dette? LMM er jo grusomt dyr også
-Sammy Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 K&N sine filter kommer ofte ganske så innsmurt med olje, er denne LMM ikke tåler. Greenfilter bruker mere bommull og ikke så mye olje tror jeg. Dette er bedre. Iallfall sånn jeg har skjønnt det
jcvold Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 jeg har hatt K&N på mine E-36 320 og E-46 320CI og har ikke hatt noe problem. det viktigeste er at du får kjøpt rensesett,og renser filteret med jevne mellomrom
Fliid Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 jeg har hatt K&N på mine E-36 320 og E-46 320CI og har ikke hatt noe problem. det viktigeste er at du får kjøpt rensesett,og renser filteret med jevne mellomrom Trådstarter; Gjør du dette så går det helt fint Problemet er ell at det er noen som tror at siden man har montert sportsfilter så trengs det ikke å renses, det er da mange problemer begynner å komme.
Superbeetle Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 ......og lar det tørke godt etter rens og olje! Jeg har filter fra Kd/green(er visst samme produsent) og min bror har KN. Begge har m43 motor. Forskjellen vi har merket er at lyden fra kn filteret blir mer tydelig fra lavere turtall enn med kd filteret. KN-3000rpm og oppover, mens KD filteret hører man ikke før rett over 4000rpm.. Lyden fra KN-filteret blir også litt mer merkbar da...
Dr_S Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 Har nå min andre BMW med Greencotton, er strålende fornøyd. Renser det regelmessig. Mitt lager ganske rå lyd på høyt turtall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå