Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter en plass på nettet der de har oversikt over vær enkelt skrue på bmw motorer, noen som veit av en slik side? med bilder osv.

Skal finne ut hvor stor bunnpanna er, driver å skrur på den nå(skal ta den av) så jeg må finne ut hvor mye skruer jeg skal skru av=P

Skrevet

Okey! fant bunnpanna tror jeg på gsbildeler, men er ganske usikker enda..

ingen som har plukket av bunnpanna på en 91 mod e36 325i før da? : )

Skrevet

aah jeg skjønner..hmm er masse arbeid detta:S har jeg ikke sjangs i det hele tatt til å fikse retur i bunnpanna uten å ta den av?

veit heller ikke hvor jeg skal borre hull og sveise inn nippel..

Skrevet
aah jeg skjønner..hmm er masse arbeid detta:S har jeg ikke sjangs i det hele tatt til å fikse retur i bunnpanna uten å ta den av?

Retur nippelen skal være over olejnivå etter hva jeg vet så det er bare å ta den oljen du tømmer og "legge" oppi bunnpannen når du har den vekk fra motor så ser du hvor oljenivå er å du ser da også hvr det er lurest å borre til retur.

Jeg ville ikke borret hullet uten å ta vekk bunnpanne. Med tanke på spon, så skal du sveise i tilegg, nei, det trur jeg ikke jeg hadde ville gjort. Skru løs bunnpannen, det er ikke så mye jobb som det kan se ut til når du først er igang

Skrevet

Retur nippelen skal være over olejnivå etter hva jeg vet så det er bare å ta den oljen du tømmer og "legge" oppi bunnpannen når du har den vekk fra motor så ser du hvor oljenivå er å du ser da også hvr det er lurest å borre til retur.

Jeg ville ikke borret hullet uten å ta vekk bunnpanne. Med tanke på spon, så skal du sveise i tilegg, nei, det trur jeg ikke jeg hadde ville gjort. Skru løs bunnpannen, det er ikke så mye jobb som det kan se ut til når du først er igang

skjønner : )

Men har noen kunnet tegnet opp hvordan jeg skal borre i bunnpanna? må sikkert borre på samme side som turboen sitter? og må jeg borre den litt på skrå eller kan jeg borre rett inn på en måte?

trenger jeg en spesiel slange til det eller?

som du ser så er det en del ting jeg lurer på;P hehe, skal ikke ta alt på engang, men vist noen har noen tips å komme med så bare sleng det inn:)

tar imot tips å triks ifra alle som har bygget/bygger turbo;)

(er den e36 325ien jeg bygger på btw)

Skrevet
Leter etter en plass på nettet der de har oversikt over vær enkelt skrue på bmw motorer, noen som veit av en slik side? med bilder osv.

Skal finne ut hvor stor bunnpanna er, driver å skrur på den nå(skal ta den av) så jeg må finne ut hvor mye skruer jeg skal skru av=P

http://www.realoem.com/bmw/

Ligger link her oppe til høyre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...