Gå til innhold

lystgass

kjellsigvald
 Share

Anbefalte innlegg

har ikke hatt gass på min e30, men hadde på min sierra, org 100hk motor og 100hk gass, gikk til h******... står i bruksanvisningen at 50% av org effekt er anbefalt.. men men. flasken min varte vel 20-30 ganger på 100hk kittet... ca 4 sekunder pr gang... 800 pr fylling.. blir fort dyrt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke hatt gass på min e30, men hadde på min sierra, org 100hk motor og 100hk gass, gikk til h******... står i bruksanvisningen at 50% av org effekt er anbefalt.. men men. flasken min varte vel 20-30 ganger på 100hk kittet... ca 4 sekunder pr gang... 800 pr fylling.. blir fort dyrt..

Gikk til he****? Vil det si at noe gikk galt, eller at det bare gikk utrolig fort? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

funke knall bra på 325i :D

tok inn 4 sek o-150km/t med 75 dyse!!

du må ha wet system,da kan du kjøre det ca 12 sek i slengen..

å det e bare helt genielt å nose mellom giran når du spøle,sto på 3gir å tok rundinga,da snakke vi røyk da!! :headbang:

å purge ventil e jo bare helt konge da :D

løp å kjøp,genialt for å leke sæ me :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke nok med det men:

er vel krav til at bilen skal være merket på utsiden med hvilken type gass du har i bilen også, i tilfelle en ulykke og slik:P

kan jo få bot for å ha en flaske under trykk i bilen slik jeg har forstått det, en på jobb hadde et sveise apparat med gass flaske, og fikk en bot med onkel blå da han ble stoppet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motoren gikk at dunders, hadde wet system, gikk 2 motorer, den ene med 50hk dyse, der snakker vi gass i 25 sekunder, andre med 100hk dyse, knappen inne 200 omdr før sperren, smart.

kan ha flasken i, men ikke åpen. er ikke noe krav til å merke siden det ikke er brannfarlig gass... hadde en 5kg flaske i min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-må jo selvf både ha "på" bryter,å føler/bryter

på gass-spjeld,så du bare noser under full gass..

kjørte dønn en hel sommer,den motoren går

den dag i dag den.

viktig å huske 12 sek regelen da selvfølgelig,

men det e no jævli skjelden du holde full gass

konstant noe mye lengre en det.

driver man å noser i 5 gir for x,ja da ber man om havari.

bare bruk derre riktig,så e det faktisk jævli mye morro

for pengan!

:D

å den motoren gikk med 75 dyse,altså 75hk dyse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...