opt Skrevet September 15, 2007 Forfatter Share Skrevet September 15, 2007 Pelicanparts.com har disse bmw verktøy settene. De sender til Norge, da jeg har handlet hos de mange ganger. ser ut til å være dyrere enn det jeg har funnet på ebay. men takk for tipset, kjekt å ha litt forskjellig å sammenligne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 skal prøve å bestille et sett herfra http://www.zdmak.comedit: de sender ikke utenfor usa... får prøve ebay da. hvis noen vil låne er det bare å si fra. Du kan jo bruke http://www.jetcarrier.com/default2.asp så kan du handle fra de som ikke sender ut fra USA alikevell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 de sender kun til personer bosatt der borte skrev de i mailen til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 ja, men bruker du linken jeg la inn, får du postadresse i USA Så da "bor" du der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 pengene må komme fra et kort med mottakers adresse sånn som jeg forsto det. mulig jeg tar feil da men. fant uansett noe som var billigere på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 jeg så et sånt sett til 1400 kroner her om dagen det som er utrolig kjipt er at jeg husker faen ikke hvor og jeg trenger selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 setter pris på et lite vink hvis du kommer på det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Kjøp en tersj på biltema eller noe sånt, mye billigere Har aldri brukt noe spesialverktøy for å skifte foringene på bakre bærebruer på e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Hva er en "tersj"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Min livlige fantasi vil ha det til at det er en ters, rett og slett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Ja godt verktøy er nesten hele jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 det er en form for ters ja. har prøvd med vanlig ters tidligere, fikk det ikke til da. jævli vanskelig å få godt nok tak. jeg prøvde da uten å plukke ned bærebrua. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sloppyjim Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Pelicanparts.com har disse bmw verktøy settene. De sender til Norge, da jeg har handlet hos de mange ganger. ser ut til å være dyrere enn det jeg har funnet på ebay. men takk for tipset, kjekt å ha litt forskjellig å sammenligne. Hvordan går letingen på verktøy? Jeg fikk spesialverktøyet i hus i går. Settet er til E36, E46 og E85, og gjelder disse foringene som vist på bildet: Slik ser settet ut: Verktøyet i aksjon: Litt sliten foring ja: Betalte litt over ca 2300, med frakt, tollbehandling og moms fra California. Brukte ca 1 time på å bytte de 3 foringene på hver side. Var overraskende lett å bytte med rett verktøy. Byttet den fremre traversforingen med powerflex og brukte kun håndmakt når jeg monterte de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 Så på det du kjøpte jeg også, men ble ikke noe mer enn det. Kjøpte meg skinninteriør i stedet. Skal vinterlagre bilen nå, så får ta det litt etter hvert. 1 time pr side høres bra ut, de bruker lengre tid på verksted. De sa de måtte bruke 1,5 timer uten å bytte den i kanalen. Da jeg stilte spørsmål ved tidsbruken ble de sure Men fikk krangla meg til å betale for en time da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 De foringene så ut som at de hadde gjort sitt og litt til. Er nesten litt gøy å bytte slikt når man har riktig verktøy. Jeg er forresten ferdig med E34 traversforing-verktøyet mitt. Slik ble det: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå