opt Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 Det så jo riktig så proft ut Riktig verktøy gjør det meste gøy. Må få somla meg til å skaffe noe jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Pelicanparts.com har disse bmw verktøy settene. De sender til Norge, da jeg har handlet hos de mange ganger. ser ut til å være dyrere enn det jeg har funnet på ebay. men takk for tipset, kjekt å ha litt forskjellig å sammenligne. Hvordan går letingen på verktøy? Jeg fikk spesialverktøyet i hus i går. Settet er til E36, E46 og E85, og gjelder disse foringene som vist på bildet: Slik ser settet ut: Verktøyet i aksjon: Litt sliten foring ja: Betalte litt over ca 2300, med frakt, tollbehandling og moms fra California. Brukte ca 1 time på å bytte de 3 foringene på hver side. Var overraskende lett å bytte med rett verktøy. Byttet den fremre traversforingen med powerflex og brukte kun håndmakt når jeg monterte de. slik som jeg ser dette, så kunne nok jeg bytta de foringene på jobben med 50 tonns pressa og en hylse....men men..kanskje jeg bør holde meg til å fikse lastebiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 slik som jeg ser dette, så kunne nok jeg bytta de foringene på jobben med 50 tonns pressa og en hylse....men men..kanskje jeg bør holde meg til å fikse lastebiler poenget med disse verktøyene er at man skal slippe å plukke ned hele bak/forstilling for å skifte. med dette holder det å skru av hjulet og den aktuelle foring. dvs mye mindre arbeid. man slipper tom å ta 4hjulskontroll hvis man ikke bytter den i kanalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 www.sm-produkter.no (litt spesielt navn men ) selger jo også spesialverktøy og de hører jo til her på berget.. Er nok ikke helt konkurransedyktige i forhold til pris direkte fra USA, men er jo ikke alle som vil handle derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 her snakker vi. takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 slik som jeg ser dette, så kunne nok jeg bytta de foringene på jobben med 50 tonns pressa og en hylse....men men..kanskje jeg bør holde meg til å fikse lastebiler poenget med disse verktøyene er at man skal slippe å plukke ned hele bak/forstilling for å skifte. med dette holder det å skru av hjulet og den aktuelle foring. dvs mye mindre arbeid. man slipper tom å ta 4hjulskontroll hvis man ikke bytter den i kanalen. å pytt pytt....noen grader feil på hvert at hjula gjør vel ikke noe? hvor mye koster foringene til dette? ikke "bane" foringer, men vanelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2007 mener å huske at jeg betalte noe over 2000 for de foringene på illustrasjonen over her, men jeg kjøpte powerflex i den som sitter i kanalen. kjøpte da til begge sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 2000 for alle foringene bak? ikke dårlig det da...åssen er powerflex å kjøre med? stivt som faen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 jeg merker bra forskjell, men så var mine org foringer dårlige da, så jeg tror ikke det utgjør all verden. men de er enklere å sette i og så skal de holde lenger. når jeg får bytta de i traversen og satt på pss9 vil nok det bli noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå