Gå til innhold

*SOLGT/SLETTES* BMW 320i E30 til salgs


prebols
 Share

Anbefalte innlegg

mr-x: jeg har ikke peiling på om det er mye rust. Har aldri sett under den. Er ikke bare gjenskinn fra vannet? Her er et annet bilde av kanalen:

HPIM0542.jpg

Det viser litt på det bilde og, men om det ikker er verre en det som er der går det greit.

Sorry vist noen mener jeg er pirkete, men det er en helgereise for meg å se på bilen. Så da er det greit å få avdekket mest mulig på forhand. Har hatt nok av bomturer, om dere skjønner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mente ikke at du hadde redigert bildene. Men bilen kan se bedre ut på bildene enn i virkeligheten. Jeg bare lurer. Det står div rep. hva betyr det? Og som sagt, er det mye synlig rust på den? :)

Du må jo nærme for og se rustboblene som du ser på noen av bildene. Og du må nærme for og se små riper og steinsprut. Det er også ei bulke på høyre dør som ikke er lett og oppdage. Hadde bilen vært strøken hadde jeg aldri solgt den for 20 000 så klart :) Strøken e30 er verd over 100 000, sånn som den sorte som er til salgs her på forumet!

-Sviver lavt på tomgang, kan av og til daue på tomgang.

-Batteriet tappes for strøm, så jeg skrur av minus polen hvis den står over flere dager. Men hvis den brukes dagelig er det ikke problem.

-lekker litt fra bunntroa

-check funksjon for skiltlys funegere ikke

-har ikke papir på senkesett- orginal fjærer har jeg liggende

-deksel under ratt har jeg også liggende

-parklys fungerer kun når bilen ikke sviver

Det er det jeg kommer på i farta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kan være interessert, bor et par mil fra mandal.

Åssen er bilen å kjøre, Er den god og tight i baktraversen. åssen svive motoren, hvis en ser bortifra at den svive lågt på tomgang. Har du skiftet olje på den, mens du har hatt den? Det kommer ingen ulyder og slikt fra girkasse? Må bare spørre. Gidde ikke å få en overraskelse. Det du nevner av feil, virker kun som bagateller i det elektriske osv.

Rust, du har ikke kikket under den, men du har sett at det lekker fra bunnpanne????

Er det noen plasser det er gjennomrusta? I reservehjulsbrønnen, under gulvteppet,kanaler osv..er det importbil??

Ser felgene er rimlig kantkjørte ut ifra bildene? Framfangeren er litt skakk, med ei god glippe...kan se ut som det er litt forskjelle i lakken på bilen, litt matt noen steder og skarp andre plasser.

Hvor kommer recaro stolene ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kan være interessert, bor et par mil fra mandal.

Åssen er bilen å kjøre, Er den god og tight i baktraversen. åssen svive motoren, hvis en ser bortifra at den svive lågt på tomgang. Har du skiftet olje på den, mens du har hatt den? Det kommer ingen ulyder og slikt fra girkasse? Må bare spørre. Gidde ikke å få en overraskelse. Det du nevner av feil, virker kun som bagateller i det elektriske osv.

Rust, du har ikke kikket under den, men du har sett at det lekker fra bunnpanne????

Er det noen plasser det er gjennomrusta? I reservehjulsbrønnen, under gulvteppet,kanaler osv..er det importbil??

Ser felgene er rimlig kantkjørte ut ifra bildene? Framfangeren er litt skakk, med ei god glippe...kan se ut som det er litt forskjelle i lakken på bilen, litt matt noen steder og skarp andre plasser.

Hvor kommer recaro stolene ifra?

Bilen er ikke strøken som sagt og trenger litt rep. Det beste er og se og prøve den. PM SENDT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...