Ballder Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Sikkert postet før, men kan ikke huske og ha sett link her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berntsen7 Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Uansett om den er lagt ut før...så er det verdt en titt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 Uansett om den er lagt ut før...så er det verdt en titt til Helt enig. Her er en kort til jeg ikke har sett før. Trist syn by the way. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Helt råå den BMW der,kan ikke klage på effekt værtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Ja kjip det som skjedde i siste film snutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Det er noe spesielt ved den bilen der! hver gang jeg ser/hører han trykker pedalen mot gulvet, kjenner jeg straks at hjertet takten, blodtrykk og noen andre hemmelige deler øker..! Den bil den er bare HARDCORE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Detta er den råeste bilen i norge! Alltid yndlingsbilen min på gatebil osv. Helt RÅTT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 er så gøy hver gang du ser den nærmer seg langstrekker for du vet at den kommer til å legge hjulspinn og dekkrøyk over HELE sletta hver gang samtidig som den ligger sidelengs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 hehe, ja du tror liksom nå har den ikke mer å gå på siden det går så fort og røyken forsvinner, så girer han opp og drar hjulspinn over heile driten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Det er noe spesielt ved den bilen der! hver gang jeg ser/hører han trykker pedalen mot gulvet, kjenner jeg straks at hjertet takten, blodtrykk og noen andre hemmelige deler øker..! Den bil den er bare HARDCORE Støttes 100%! Dette er til dags dato den villeste VS filmen jeg noensinne har sett (den i første post) Fyyy som den bilen skyter i veien, er nesten ufattelig. Han har peiling på hva han gjør, Vidar Stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 ja han kunne gjerne bygget en motor til meg hvis han ville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Den bilen er rett og slett, syk... helt syk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Var på oslo cylinder service, og han som jobbet der sa at de hadde vært med på og bygge motoren, og at blokka var betong fylt? om det kan stemme.. Uansett hva den bilen er fylt med, så går den noe så inn i piiiiip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 hvorfor står det 1008hk? gått ned i effekt i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå