-Anders- Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Barer lurer... husker jeg var å så på denne bilen for 3, ja kanskje 4 år siden hos oves bil. Er nå og da innom autodb finn osv for å se om det er noe spennende til salgs. Ser denne hver gang! Utrolig at han ikke bare lakkerer bilen helt ned eller noe.. vil tro den hadde blitt lettere å selge da. Uansett, den gangen, for 3-4 år siden, skulle han ha rundt 90 lapper mener jeg å huske. Noen som har vært borti bilen selv eller? Poengløs post ja, men bare irriterer meg at den bilen aldri blir solgt!! Link: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=564045 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 For meg er det et under at Ove`s bil enda eksisterer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 He he jah denne har jeg oxo sett til salgs mange ganger. Synnes den var allt for dyr jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 hmm var litt snodig. bilen har jo ikke gått langt. er jo ikke direkte no skjønnhet,men som -anders- sier haddde den vært lakkert helt ned og tatt noen skikkelige bilder, ikke helt nedugget så hadde den vell vært lettsolgt vill jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 en kammerrat var å så på den, masse rare lyder i motoren vistnok, også masse løse interiør deler osv... virka veldig dårlig vedlikeholdt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 virka jo ok denne da men en vanvittig pris var det jo men hadde ikke gått for langt heller da så får ta det til betraktning;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 en kammerrat var å så på den, masse rare lyder i motoren vistnok, også masse løse interiør deler osv... virka veldig dårlig vedlikeholdt.... derfor den ikke er solgt da men hadde selger hatt peil så burde bilen blitt fikset eller prisen satt betraktelig ned =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Med tanke på Ove`s bils "gode" rykte, så kan man vel være rimelig sikker på at den kilometerstanden der ikke stemmer. Nok av folk som har vært dumme nok til å handle bil av den karen der. En kamerat av meg er en av dem. Han gjør det ikke igjen for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 krever nok ikke mange timene for å få den i orden igjen.... med unntak av motoren da, det kan jo være mye rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå