Christopher Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Tvinner tommeltotter og venter Christian Kommer snart innom å da bør den se bedre ut enn i jula
ChrZZ Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Skrevet Mars 23, 2008 Det var de penga, de penga, vettu Når det blir felger og dekk til nesten 20 000,-, pluss lakk av deler, og sikkert bytting av minst tusen foringer, så går det ikke fort. Heller ikke gøy når tlfregning, studielån og årsavgiften kommer samtidig... :-/ Jeg er jo selvsagt ikke den eneste, men allikevel Alt til sin tid
Gunnar Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 E46 er MAAAAAAANGE divisjoner over E34. Kan ikke sammenlignes overhodet. Den føles mye nyere, både på kjørefølelse og den generelle følelsen av bilen, og ser jo bedre ut, men at den er mange divisjoner over E34 på alle områder kan nå diskuteres. En E34 er blant annet mye bedre isolert enn E46. De gangene jeg har kommet fra E34 eller E38 og over i E46 så har jeg alltid blitt overrasket over hvor mye veistøy det er i E46. Da jeg forrige helg kom fra 50 mil i LRen over i E46 la jeg ikke merke til det, men på 5/7-serie er det stor kontrast ned til 3-serie støymessig.
ChrZZ Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 Såh... da har det begynt å tikke inn litt deler igjen her på bruket.. I dag ble denne hentet: Som det trente øyet kan se, så er dette en: carbon diffuser Plass til dobbel tupp på eksosen, selvsagt Andre ting som er bestilt og som er (delvis) på vei: - Spoiler - Grillnyrer (i carbon) - Frontleppe (i carbon) - Felger (8,5x19" foran og 9,5x19" bak) Senkesettet er DELVIS montert. Grunnen til delvis: det satt noe helt ille foran, så må la verkstedet gjøre jobben.. Pappa har litt lite tålmodighet, så han gav opp fort.. Ikke lett å bytte sånt alene. Anywho.. Det går fremover og jeg er ikke død! Også begynt i ny jobb her i byen! Wuhu!
hagenisse Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Åh æsj, er du tilbake? Hihi, neida, blir bra dette. Carbon-ting er harry, og alle vet at harry er sprø!
ruberhai Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 very nice! Fyr opp bilder Bestilte du nyrer i ekte carbon? Har hørt ddet skal være mye på markedet med dårlig finish:S
ChrZZ Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 very nice! Fyr opp bilder Bestilte du nyrer i ekte carbon? Har hørt ddet skal være mye på markedet med dårlig finish:S Fikk nyrene i posten idag, faktisk! Syntes finishen var helt grei jeg. Jeg har ikke doktorgrad i carbonteknikk, så jeg kan ikke uttale meg sikkert Men greit nok for meg. Samt, har fått malesettet til kaliperne Skal male dem GULE:
ruberhai Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 så da bra ut de.. bestilte meg maken idag selv på gsbildeler
ruberhai Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 725kr egentlig, men er kampanje der nå, 580kr.. Hvor du fikk tak i din da?
ChrZZ Skrevet April 10, 2008 Forfatter Skrevet April 10, 2008 725kr egentlig, men er kampanje der nå, 580kr.. Hvor du fikk tak i din da? Ebay selvsagt
ruberhai Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Okey Handler en del der selv, men etter det jeg fant så ble det dyrere å handle de på ebay enn på gs, å ikke minst sparer jeg ventetiden hehe
ChrZZ Skrevet April 10, 2008 Forfatter Skrevet April 10, 2008 Og idag kom spoileren! Wuhu! Blir moro å drille seks hull i bilen... hehe.
ChrZZ Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 Såh, slik ser det ut, som jeg har skrevet tidligere, etter å ha senket bare bak. Fikk ikke ut demperne foran ut ordentlig, så det skal dem på verkstedet gjøre til torsdagen. Ble bra lavt bak
Svensson Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 ser bra ut Christian:) Gleder meg til å se hvordan det blir til slutt men du stjeler min ide om gule bremser fått time på verksted for senkinga foran? Trenger frestn ikke sende ruteren oppover..fikk fiksa den jeg hadde her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå