Gå til innhold

Cosmosschwarz E46, -black beauty-! | Oppdatert 10.07.2008

Anbefalte innlegg

• Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det var de penga, de penga, vettu :-P

Når det blir felger og dekk til nesten 20 000,-, pluss lakk av deler, og sikkert bytting av minst tusen foringer, så går det ikke fort. Heller ikke gøy når tlfregning, studielån og årsavgiften kommer samtidig... :-/ Jeg er jo selvsagt ikke den eneste, men allikevel ;-)

Alt til sin tid :-)

Skrevet
E46 er MAAAAAAANGE divisjoner over E34. Kan ikke sammenlignes overhodet. :)

Den føles mye nyere, både på kjørefølelse og den generelle følelsen av bilen, og ser jo bedre ut, men at den er mange divisjoner over E34 på alle områder kan nå diskuteres. En E34 er blant annet mye bedre isolert enn E46. De gangene jeg har kommet fra E34 eller E38 og over i E46 så har jeg alltid blitt overrasket over hvor mye veistøy det er i E46. Da jeg forrige helg kom fra 50 mil i LRen over i E46 la jeg ikke merke til det, men på 5/7-serie er det stor kontrast ned til 3-serie støymessig.

• 3 weeks later...
Skrevet

Såh... da har det begynt å tikke inn litt deler igjen her på bruket..

I dag ble denne hentet:

3rz2n9g0e5wrtl1i9whp_thumb.jpg

uyr1ds5vm98m2haylvuh_thumb.jpg

vejze0d3hjct68enpi96_thumb.jpg

231jd61fu4jkivzout0s_thumb.jpg

Som det trente øyet kan se, så er dette en:

carbon diffuser

Plass til dobbel tupp på eksosen, selvsagt :)

Andre ting som er bestilt og som er (delvis) på vei:

- Spoiler

- Grillnyrer (i carbon)

- Frontleppe (i carbon)

- Felger (8,5x19" foran og 9,5x19" bak)

Senkesettet er DELVIS montert. Grunnen til delvis: det satt noe helt ille foran, så må la verkstedet gjøre jobben.. :( Pappa har litt lite tålmodighet, så han gav opp fort.. Ikke lett å bytte sånt alene.

Anywho.. Det går fremover og jeg er ikke død!

Også begynt i ny jobb her i byen! Wuhu!

Skrevet
very nice! Fyr opp bilder :D Bestilte du nyrer i ekte carbon? Har hørt ddet skal være mye på markedet med dårlig finish:S

Fikk nyrene i posten idag, faktisk!

img0088largekh8.jpg

img0089largegz1.jpg

img0090largepv1.jpg

img0091largejz1.jpg

Syntes finishen var helt grei jeg. Jeg har ikke doktorgrad i carbonteknikk, så jeg kan ikke uttale meg sikkert ;) Men greit nok for meg.

Samt, har fått malesettet til kaliperne :) Skal male dem GULE:

img0092largeeu4.jpg

Skrevet

Okey :P Handler en del der selv, men etter det jeg fant så ble det dyrere å handle de på ebay enn på gs, å ikke minst sparer jeg ventetiden hehe :P

Skrevet

img0080largeby9.jpg

img0079largeyu4.jpg

img0082largeyx1.jpg

Såh, slik ser det ut, som jeg har skrevet tidligere, etter å ha senket bare bak.

Fikk ikke ut demperne foran ut ordentlig, så det skal dem på verkstedet gjøre til torsdagen.

Ble bra lavt bak 8)

Skrevet

ser bra ut Christian:) Gleder meg til å se hvordan det blir til slutt :D men du stjeler min ide om gule bremser :D fått time på verksted for senkinga foran? Trenger frestn ikke sende ruteren oppover..fikk fiksa den jeg hadde her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...