ChrZZ Skrevet April 16, 2008 Forfatter Skrevet April 16, 2008 Da har 4300K xenon til grøftelyktene kommet HB4 / 9006-sokkel
Ad|oS Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Hvorfor har du valgt så gult lys? Ikke lyst på de hvite som er så mye penere? Hehe
ChrZZ Skrevet April 16, 2008 Forfatter Skrevet April 16, 2008 Hvorfor har du valgt så gult lys? Ikke lyst på de hvite som er så mye penere? Hehe Fordi jeg har Xenon originalt på bilen, og den er 4300K. Da matcher dem, og det ser da ikke HARRY ut
ChrZZ Skrevet April 20, 2008 Forfatter Skrevet April 20, 2008 Da har man endelig fått på de midlertidige sommerfelgene. Originale 17" BMW. Disse skal til vinteren bli vinterfelger. Bilen har også nu blitt senket rundt om. Slik den står nu, så er det ca 35/35mm senk. Den kan justeres helt til 60mm foran, så jeg skal justere høyden foran slik at den matcher baken. Dette skal ikke gjøres før jeg har fått godkjent senkingen (har tatt 4hjulskont.), med tanke på at dem sjekker høyden der.. Beklager for dårlige iPhone-bilder, men lyset var så fint da, og var ikke hjemme
ChrZZ Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 Moro så snakke til meg selv her i tråden, gitt..
Larslol Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Ja, ikke sant? Skjer det noe mer snart da Christian?
ChrZZ Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 Ja, ikke sant?Skjer det noe mer snart da Christian? Hmm.. Felger er straks på veg i container fra USA til Norge.. Venter, pengemessig, på lakkering av alle delene (har alle delene som skal lakkeres liggende klare) Skal omtrent ikke sette på -noen- deler før omtrent alle delene er i hus. Har ei planer om å kjøre rundt med en halvveis stylet bil. You know: Ikke vis en idiot halvferdig arbeid. Nye baklykter (facelift) og ryggesensor kom i posten her om dagen også. Ryggesensor skal knyttes inn mot carputeren som skal i bilen. Sensorene ser 99% ut som originale, og skal på samme sted også. Blir perfekt! Antatt tid når det hele er ferdig: Tidlig i juni måned Ihvertfall, når UTSIDEN er ferdig. Etter det, så skal jeg starte på innsiden.
John H Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Kommer til å bli sinnsykt bra til slutt dette Christian! Det er vertfall lenge siden du gikk forbi meg pengemessig:D Eneste du mangler etterpå er vel badlookpanser?
ChrZZ Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 Kommer til å bli sinnsykt bra til slutt dette Christian! Det er vertfall lenge siden du gikk forbi meg pengemessig:DEneste du mangler etterpå er vel badlookpanser? Skal ikke ha noe gay-ass badlook panser som gjør at fjernlysene blir omtrent borte... *hat* Det er litt for 2006-07. Her i gården, så skal det heller gå mot faceliftpanser, i carbonfiber. Slikt panser lander på ca 5-6000,-. Det er såpass lett, at jeg må da ha M3-panserløftere for å ikke ødelegge panseret
Andreas1 Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Hei Christian!!! Velkommen tilbake som aktiv bruker. Begynte nesten å lure på om du hadde blitt lei BMW-maset og trukket deg tilbake... Prosjektet ditt ser forøvrig veldig (etterhvert) gjennomført og lovende ut. Lookin' good. A.
ChrZZ Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 Hey hey Andreas! Long time no see! Har holdt til litt mer på www.e46fanatics.com istedenfor, for er litt mer styling av E46-er i statene, enn her på bimmers, føles det ut som.. Men men... prosjektet tusler og går nu uansett hvor mye respons det er her inne Er mest pengene det står på, så derfor det går litt tregt
Superbeetle Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Blir bra dette Jeg har selv litt lyst på 4dørs e46! De er utrolig pene med de riktige mods'ene og da gjerne i sort Men jeg ville hatt sorte nyrer da:) *hint hint* Hvilke felger er på vei da?
ChrZZ Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Skrevet Mai 15, 2008 Blir bra dette Jeg har selv litt lyst på 4dørs e46! De er utrolig pene med de riktige mods'ene og da gjerne i sort Men jeg ville hatt sorte nyrer da:) *hint hint* Hvilke felger er på vei da? Ja, det hadde jeg også planer om fra begynnelsen av. Derfor jeg har sorte nyrer hjemme som jeg skal selge Satser, som sagt, da heller på de carbon-nyerene som jeg også har liggende hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå