kjellynelly Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Hei! Vil prøve å skifte motor på bilen min, skal fjerne min ødelagte 12 ventilers og sette inn en ny.... Vet du, som har gjort dette før hva utstyr jeg trenger og fremgangsmåten av å bytte motor ? Kan du skrive steg for steg hva jeg bør gjøre? På forhånd hjertelig takk for svar !! Kjell-Eivind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Tror det beste er at du enten kjøper "Bentley E34 service manual" eller laster den ned på PDF, og spør her når du sitter fast med enkelte ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 og at du poster et annet sted enn "biler selges"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bygge om t 325 Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 `hvilken motor ska du ha nedi da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg