decor Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 Hallo du.. har faktisk karmin rød Stilig bil, har nettopp kjøpt meg en lik selv (japanrød) bare en 118dHer er min(e) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 OK, litt vondt å se på bildene, men vet det var en ny farge på 2007 mod. den er litt mørkere en min. Uansett en flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
decor Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Gratulerer med virkelig flott bil og nydelig farge! Godt valg av ratt, det er utrolig deilig og stilig:-) ...sammen med alt det andre selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
decor Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 takker Gratulerer med virkelig flott bil og nydelig farge!Godt valg av ratt, det er utrolig deilig og stilig:-) ...sammen med alt det andre selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 takker Gratulerer med virkelig flott bil og nydelig farge!Godt valg av ratt, det er utrolig deilig og stilig:-) ...sammen med alt det andre selvfølgelig. Hva heter fargen? Det er ikke Japan Rød som den het før. Din farge virker mye blankere. PS: Hvis du lurer på hva ei parklyspære koster så kan jeg fortelle deg deg, 265,- hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larskimo Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Grattis med ny bil! Flott at det kommer flere 1-serier inn på forumet her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
decor Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 larskimo: bmw 1 serie er en knall bil Grattis med ny bil! Flott at det kommer flere 1-serier inn på forumet her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 takker Gratulerer med virkelig flott bil og nydelig farge!Godt valg av ratt, det er utrolig deilig og stilig:-) ...sammen med alt det andre selvfølgelig. Hva heter fargen? Det er ikke Japan Rød som den het før. Din farge virker mye blankere. PS: Hvis du lurer på hva ei parklyspære koster så kan jeg fortelle deg deg, 265,- hehe. Fargen heter karmin rød, å er litt mørkere en japanrød. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå