Stephan.s Skrevet September 19, 2007 Forfatter Share Skrevet September 19, 2007 fortsatt til salgs. skal bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 21, 2007 Forfatter Share Skrevet September 21, 2007 enda til salgs. MÅ bort da den tar plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Hei! Er det noe håp for at denne går gjennom Eu i februar? Kunne tenkt meg å sett på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 Nå har ikke jeg gått skikkelig over den, men kan ikke finne noe innlysende som tyder på at denne ikke blir godkjent. Ikke rust i kanaler. Alt av understell føles bra ut. Men som sagt, så har jeg ikke gått skikkelig over den. Kan hende litt tlc må til, men er nok minimalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 opp. må bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 come on. driten må bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2007 oppopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 1500? eller hvv kan jeg få den for? hvor står den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2007 1500? eller hav kan ejg få den for? hor står den? Står i sørum kommune, 2 mil nord for lillestrøm. Hva jeg ga for den står i første post. Selges ikke for vrakpanten. Da selger jeg heller det som selges kan av deler og kjører den til huggeren selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 kan da muligens strekke meg til 3 da.. men da må jeg vente til jeg får lønning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2007 3 kan helt klart vurderes. Men som jeg skrev i første post (tror jeg?) så går den til førstemann som møter opp med et fornuftig bud og penger i lomma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 absolutt ingen som bare trenger en bil til et eller annet fornuftig/ufornuftig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg