Endre87 Skrevet September 9, 2008 Forfatter Skrevet September 9, 2008 Da har jeg vert med lakerern å bilen blir ferdig Onsdag neste uke Pga. mye prosjekt, så får vel bare smøre meg med tålmo
Endre87 Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 Da kom endelig de Sorte nyrene fra gs som skulle ettersendes for 1 måned siden Snakket med lakerern i dag og han er ferdig med spakling av bakfanger hekkvinge og hjulbuer nå, så han begynner å lakere mandag
Endre87 Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 Da har jeg fått lakert stylinga, er bare bakfangern som står på fåreløbig men får montert sidesjørta og vingen tirsdag Noen bilder:
Endre87 Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Da har jeg fixet litt småting i kveld før jeg skal montere sidesjørt og vinge i mårra, så blir det fjernet rust Lørdag. Det som er gjort i dag er å sette på lydisolering over kabler som går bakover i bilen, montere ferdig interiøret, koble opp cd-spiller, montert 5 1/4 høytalere forran og testet subbene i ny kasse Slo bra så da er det bare å ferdig kablene og platene i bagarsjen så er det klart for DB måling Så i helga er målet å få inn interiøret gjøre ferdig mesteparten av anlegget, vasking og polering SÅ BLI DE ENDELIG RÅNING! hehe
Endre87 Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Da har M-Tech II Spiolern kommet på sidesjørta kommer på lørdag Bilder: Dachbord ferdig montert
Jørgen Lie Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 nå begynner d å bli ja.. får satt inn interiør, sideskjørt å leppa nå så så blir dette übergromt..;)
Torek Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Nydelig bil, men se til å få deg noen ordentlige baklykter! La gutta med fersk lapp og gammel Volvo holde på med sånt istedet Skal den senkes mer? Har sagt det før, men sier det igjen; De felga dine..aaaaahhh.. <3
knut_olestad Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Jepp, de felga der får meg til å sikle
Endre87 Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Ble tøft Hjula dine er gromme på E30 Hehe , nei er fornøyd me de
Endre87 Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 nå begynner d å bli ja.. får satt inn interiør, sideskjørt å leppa nå så så blir dette übergromt..;) Ja får da håpe det får se hvordan det blir i helga
Endre87 Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Nydelig bil, men se til å få deg noen ordentlige baklykter! La gutta med fersk lapp og gammel Volvo holde på med sånt istedet Skal den senkes mer? Har sagt det før, men sier det igjen; De felga dine..aaaaahhh.. <3 Ja de baklyktene er bare midlertidig, leter etter de gode gamle sota lyktene bak som er TUV gokjent, men folk holder gått fast i de Bilen skal senkes mere bak ja, skal kjøpe meg justerbart bak til jeg får råd til coilovers vist jeg ikke venter til etter vintern å kjøper coilovers da, men skal nåkk sleppes mere ned bak men fram kan jeg ikke sette den mere ned for da blir den ikke kjørbar med Riger leppa
Endre87 Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Jepp, de felga der får meg til å sikle hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå