Endre87 Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 Pen e30 og et bevis på at e30 sedan kan se veldig bra ut! hadde ikke sagt nei til denne. Takker
Endre87 Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 Nei da har jeg fått ett problem :\ kommer vann gjenom luftkanalene i bilen, så varmeregistret har sikkert tatt kveld... Så blir vel fetting med detta til helga :\ er vel ikke bare bare og få ut detta vil jeg tro, så har dere noen tips så hadde det vert kjekt
Brekke Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 nydelig bil! tror du mtech 2 sideskjørtene blir bolt on da når det er preface?
Endre87 Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 nydelig bil! tror du mtech 2 sideskjørtene blir bolt on da når det er preface? Sidesjørtene dørplatene og framsjerm platen passer fra facelift, men baksjerm plata passer ikke, så den må jeg bestille fra ett firma i tyskland som lager dette til pre-facelift. så da blir det nesten bolt on
erot73 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Grom bil! Liker de felgene du har på profilbilde. Åssen felger og dim er det?
Endre87 Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 Grom bil! Liker de felgene du har på profilbilde. Åssen felger og dim er det? Felgene som står på er Kerscher CS, dekk: 215x40x17 forran og 245x35x17 bak
Endre87 Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 Da har jeg endelig fått tak i Sportstoler i Skinn Var litt slitt men fikk bort mesteparten etter en omgang med Leather Master's produkter, rengjøring, farge og beskytelse's krem. Har gått over stolene en gang nå, skal gå over de en gang til i morgen når jeg får tak i mer farge, så da blir de sikkert bra Bilde før behandling: Bilder etter behandling: Er også setevarme i disse setene så trenger bare ledningsnettet til de, har bryterne, så om noen har dette så send meg en PM
tikkakjell Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 dette var ein grom e-30, for å ikkje nevne fargen begynner å bli ganske mangen flotte e30'er på bimmers nå
Endre87 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 Da har jeg byttet Bakrute, og varmeregister så nå er det bare å ta ut interiør igjen for å få tørket vannet som kom fra luftkanalene i gulvet på bilen, og sette inn nystolene Har også bestilt meg M-tech type 2 ratt Skal også lydisolere torpedovegg og tunellen invendig
Endre87 Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 Da har jeg bestilt meg kabler til varme i seter, og så blir det vel bestilt det som mangler på kjørecomputer'n neste måned Så da er det bare elektriske ruter på alle 4 dører som mangler av det elektriske ekstra utstyret invendig, dette blir handlet så fort som jeg får råd Vist alt går etter plana blir det tørking av gulvmatte og montering av interiør i helga, og så skal jeg sote rutene rundt om.
JonasD Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Hvor fikk du tak i den "catkillern"? Og hva koster den?
Endre87 Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 Hvor fikk du tak i den "catkillern"? Og hva koster den? Catkillern kjøpte jeg hos GS, selger den også på Koed. Prisen ligger vel rundt 900-1000kr Anbefales å kjøpe om bilen din ikke er alt for lav forran, for den forsterker leppa mye, og du slipper jo å ripe opp lakken på leppa.
Endre87 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 Da har jeg fått ledningsnettet til setevarmen og så har jeg fått loddet sammen kablene under det ene setet siden det var brudd Jeg har også sjert ut hull til setevarme bryterne på midtkonsollen
635csi Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Ser da bra ut dette Tyvtitta litt på bilen din da jeg var innom verkstedet forrige uke, hehe Hvordan er du fornøyd med mørkheten på solfilmen? Ser jo i grunn fint ut på bildene hvertfall? Angrer litt på at jeg brukte den mørkeste filmen på bilen min egentlig. Har du fått tak i riktige brytere til setevarmen da? Finner ingen her i delelagret dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå