Gå til innhold

Kan Slettes!


Endre87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 320
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei da har jeg fått ett problem :\ kommer vann gjenom luftkanalene i bilen, så varmeregistret har sikkert tatt kveld...

Så blir vel fetting med detta til helga :\ er vel ikke bare bare og få ut detta vil jeg tro, så har dere noen tips så hadde det vert kjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
nydelig bil! tror du mtech 2 sideskjørtene blir bolt on da når det er preface?

Sidesjørtene dørplatene og framsjerm platen passer fra facelift, men baksjerm plata passer ikke, så den må jeg bestille fra ett firma i tyskland som lager dette til pre-facelift.

så da blir det nesten bolt on :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg endelig fått tak i Sportstoler i Skinn :)

Var litt slitt men fikk bort mesteparten etter en omgang med Leather Master's produkter, rengjøring, farge og beskytelse's krem.

Har gått over stolene en gang nå, skal gå over de en gang til i morgen når jeg får tak i mer farge, så da blir de sikkert bra :)

Bilde før behandling:

fzwuhv2dmtyekd61l7rn.jpg

Bilder etter behandling:

l1zk204ehtu91qehu74z.jpg

la3pi6z5nqmhm88dbhs2.jpg

Er også setevarme i disse setene så trenger bare ledningsnettet til de, har bryterne, så om noen har dette så send meg en PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg byttet Bakrute, og varmeregister så nå er det bare å ta ut interiør igjen for å få tørket vannet som kom fra luftkanalene i gulvet på bilen, og sette inn nystolene :)

Har også bestilt meg M-tech type 2 ratt :)

Skal også lydisolere torpedovegg og tunellen invendig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt meg kabler til varme i seter, og så blir det vel bestilt det som mangler på kjørecomputer'n neste måned :)

Så da er det bare elektriske ruter på alle 4 dører som mangler av det elektriske ekstra utstyret invendig, dette blir handlet så fort som jeg får råd

Vist alt går etter plana blir det tørking av gulvmatte og montering av interiør i helga, og så skal jeg sote rutene rundt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fikk du tak i den "catkillern"? Og hva koster den? :P

Catkillern kjøpte jeg hos GS, selger den også på Koed.

Prisen ligger vel rundt 900-1000kr

Anbefales å kjøpe om bilen din ikke er alt for lav forran, for den forsterker leppa mye, og du slipper jo å ripe opp lakken på leppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser da bra ut dette :) Tyvtitta litt på bilen din da jeg var innom verkstedet forrige uke, hehe :D

Hvordan er du fornøyd med mørkheten på solfilmen? Ser jo i grunn fint ut på bildene hvertfall?

Angrer litt på at jeg brukte den mørkeste filmen på bilen min egentlig.

Har du fått tak i riktige brytere til setevarmen da? Finner ingen her i delelagret dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...