Endre87 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 Ser da bra ut dette Tyvtitta litt på bilen din da jeg var innom verkstedet forrige uke, hehe Hvordan er du fornøyd med mørkheten på solfilmen? Ser jo i grunn fint ut på bildene hvertfall? Angrer litt på at jeg brukte den mørkeste filmen på bilen min egentlig. Har du fått tak i riktige brytere til setevarmen da? Finner ingen her i delelagret dessverre. Sotinga er jeg ganske fornøyd med bra mørkhet ikke for mørk og ikke for lys passet ganske bra med fargen på bilen Nei har ikke fått tak i nye brytere enda, men får vel bestille nye Skal prøve å få på film på de andre rutene i helga, og få montert ledningsnettet til setevarmen
Endre87 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 Liten film av bilen http://www.youtube.com/watch?v=n_WPRS1wk_U&feature=channel_page Holder på å montere seter i bilen nå
Gjest Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 mye måtte du betale for kjørekomputeren din ? Nydelig bil sånn btw! : D
Endre87 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 mye måtte du betale for kjørekomputeren din ? Nydelig bil sånn btw! : D Kjørecomputern fikk jeg for 500 gjennom en bekjent
Endre87 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 Da her jeg montert Sportstolene blei godt fornøyd Skal gå over setene en gang til med farge og beskyttelses krem så blir de vel ganske bra Men vist noen har den bakerste delen av midtkonsollen i sort så kjøper jeg den gjerne
Gjest Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 mye måtte du betale for kjørekomputeren din ? Nydelig bil sånn btw! : D Kjørecomputern fikk jeg for 500 gjennom en bekjent billig igjennom en bekjent?: p Har en sånn selv, men usikker på om jeg vil ha den der liks.. : p
Endre87 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 mye måtte du betale for kjørekomputeren din ? Nydelig bil sånn btw! : D Kjørecomputern fikk jeg for 500 gjennom en bekjent billig igjennom en bekjent?: p Har en sånn selv, men usikker på om jeg vil ha den der liks.. : p hehe, nei kjørecomputern fungerte som bare det den, alle pixler og lys funger samt alle funksjoner da jeg har testet dette i en bil med opplagte kabler
Endre87 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Da har jeg kjøpt meg noen små detaljer - Spacere 10mm med con til felg og nav ( Tuv gokjent ) - Bakerste del av midtkonsoll ( Byttet siden den jeg hadde var stygg og sprukket ) - Girkule M-Tech med lys - Lommelykt'en som skal i laderen i hanskeromet ( Kjekt og ha ) Dårlig bilde av hvordan det ser ut i mørket i dachen ( mangler en pære til viftestyringen til varmeaperatet ) Har Alpine CDA-9887R cd-spiller, anbefales til alle som har E30 pga lyset i CD-Spilleren og på grunn av veldig bra lyd
Endre87 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Prøvemonterte sidesjørt her en dag, så lurer på hva folket mener om det Skal de på eller vere av ser litt rart ut når Riger fronten ikke er montert da men.
Richirich Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 synes skjørta bygger litt langt ned i forhold til front- og bakfanger :s
anders87 Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Som han selv sa; ser litt rart ut når Riger fronten ikke er montert da men. Syntes det ble bra med skjørtene jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå