Gå til innhold

Kan Slettes!


Endre87
 Share

Anbefalte innlegg

prøv å prøvemonter dem andre veien, venstre på høyre liks..

Kan hende det ser bedre ut når den er lavere bak en foran..: :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 320
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er med andre ord litt usikker :P for sjørtene passer overhode ikke med hekken, men passer veldig bra med riger leppa m. catkiller. men jeg vurderer å bare droppe å sette de på og kjøpe meg komplett M-Tech 2 styling med dørplater, sidesjørt og front.

For er mye dritt med å lime sjørtene på når jeg har planer om M-Tech 2 om kort tid :P

Men fra det til noe anet :) i dag har jeg knota litt med stereo og div anet :)

Jeg byttet de selvsotede baklyktene mot orginale som sto på delebilen jeg hadde, pga de andre lyktene har sett sine beste dager :)

Og så fikk jeg satt inn ny forsterker og ryddet litt i ledningsnettet :)

Bilder:

zcxtq25pqfc4krt86xq8.jpg

bb9pl3br4x5q8o9us9ul.jpg

olquz580si921mj3l0b7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å prøvemonter dem andre veien, venstre på høyre liks..

Kan hende det ser bedre ut når den er lavere bak en foran..: :P

Hehe, tja :P bilen er ikke så høy bak nå mer :) fikk hyva inn stereo nå så blei endel lavere med kasse og 2x Pioneer subber på 12,5kg :)

å da vil det si att Apex senken har sett sine bedre dager :P men det skal jo byttes til coilovers til sommarn uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke skjørtene var så ille egentlig. Det viktigste er at stylingen bak ikke blir lavere enn skjørtene, ellers ser den ut som den er "si i rævva" for å si det sånn :D

Prøv med å monter fronten så du får et litt bedre sammenligningsgrunnlag av helheten.

Selv liker jeg sideskjørt med "clean-look" ala gode gamle Zenderskjørt (ikke de som går oppover skjermene), eller Touringskjørt.

Men M-tech II hadde jo naturligvis vært meget pent på denne bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er som sakt litt usikker siden jeg tror jeg skal på med m-tech 2 styling til sommern.

Så veit ikke om jeg gidder å lime fast sjørtene vist jeg skal av med de i nær framtid igjen :P

Tror M-Tech 2 blir bra med felgene og fargen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt meg div andre smådeler fra koed igjen :)

- 10mm Spacere til bakhjulene, samme som jeg har framme nå

- Nye lyspærer til hele dachbordet og spidometer

- Setevarme brytere til ledningsnettet jeg bestilte før, for de jeg har passet ikke overens med ledningsnettet jeg har

- Div andre smådeler

Vurderer nå å bestille meg Coilovers, så lurer på om noen her har erfaringer med KW coilovers'ene på Koed, med justering i høyde og stivhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hehe, ja har sett sine beste dager det rattet ja :) og skilt av nytypen er på vei i posten, var litt stress å få tak i de uten de stygge flagga :)

Blir bestilt M-Tech 2 ratt, Front, dørpaneler og sidesjørt til sommern samt FK coilovers med justerbar hardhet og høyde, og leter livet av meg etter startec baklykter :)

Så skal bli bedre til sommarn :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...