Gå til innhold

Kan Slettes!


Endre87
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 320
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

må si jeg liker bilen din !!! :D
Veldig veldig flott E30. Selv om jeg ikke liker plastikk på E30 syns jeg du bør sette på sideskjørtene da de kledde fronten og felgene. Ellers var rattet tøft, litt slitt men alikevell tøft!

Takker :)

Nja tror ikke de sidesjørtene kommer på, har samme smak som deg når det gjelder uorginal plastikk tror jeg, eneste jeg synst går an med uorginal plastikk er speil og IS\Riger frontleppe

Men blir sidesjørt iløpet av sommern, har snakket med koed og de har satt opp en bra pris på komplett M-Tech 2 til bilen, det vil si Front, dørplater og sidesjørt.

Sitter og vurderer å bestille meg DE lykter nå vist pengene streker til.

Har også kjøpt meg Startec baklykter som nå er på vei fra tyskland, gleder meg til å få disse etter mange år med leting etter et strøkent par til en overkomelig pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har de blitt bestilt noen deler som trengte bytting på bilen.

M-Tech type 2 ratt, FK justerbare fjører bak og Koni justerbare dempere bak.

c9cc2b1gj9wwpxv7w8xd.jpg

j9vgocvxju7gdgc9o9m1.jpg

Tar en billig løsning får å få bilen lavere bak intill jeg får råd til ett bra coilover kit! bytter det egentlig mest for at Apex settet som står på nå er litt for slapt :P pga at hjula kommer alt for langt opp i hjulbuen når det er full bil :), men tror det skal bli endel bedre når man får på dette og får justert hardheten på demperne :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...