Endre87 Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 Da har jeg montert kjørecomputern mangler bare utetempføler og blinklys spaken så er det komplett, men fungerer jo slik det er nå og Bilder kommer i mårra av div småfixing på bilen
Endre87 Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 Da ble det nye bilder med bra kamera endelig Har sjed lite i det siste, men sommern nermer seg og da begynner det vel å sje ting igjen
///Martin Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Veldig veldig flott E30. Selv om jeg ikke liker plastikk på E30 syns jeg du bør sette på sideskjørtene da de kledde fronten og felgene. Ellers var rattet tøft, litt slitt men alikevell tøft!
Endre87 Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 må si jeg liker bilen din !!! Veldig veldig flott E30. Selv om jeg ikke liker plastikk på E30 syns jeg du bør sette på sideskjørtene da de kledde fronten og felgene. Ellers var rattet tøft, litt slitt men alikevell tøft! Takker Nja tror ikke de sidesjørtene kommer på, har samme smak som deg når det gjelder uorginal plastikk tror jeg, eneste jeg synst går an med uorginal plastikk er speil og IS\Riger frontleppe Men blir sidesjørt iløpet av sommern, har snakket med koed og de har satt opp en bra pris på komplett M-Tech 2 til bilen, det vil si Front, dørplater og sidesjørt. Sitter og vurderer å bestille meg DE lykter nå vist pengene streker til. Har også kjøpt meg Startec baklykter som nå er på vei fra tyskland, gleder meg til å få disse etter mange år med leting etter et strøkent par til en overkomelig pris
Endre87 Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 flott bil! For en perle av en e30, alt er riktig. Nydelig bil! Takker
Endre87 Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 Liten film av kjøring http://www.youtube.com/watch?v=o5zpPErKMrc&feature=channel_page
Nortun Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Liten film av kjøringhttp://www.youtube.com/watch?v=o5zpPErKMrc&feature=channel_page Nei der brøyt du fartsgrensa, Fy! ;D haha Mye som står igjen nå da endre?
Rayman Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Flott flott E30 pen farge! Så fint ut de interiøre der. Hvilken lippe er det du har sett på der? ikke den nederste, men den blålakkerte
Endre87 Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Skrevet Mai 28, 2009 Liten film av kjøringhttp://www.youtube.com/watch?v=o5zpPErKMrc&feature=channel_page Nei der brøyt du fartsgrensa, Fy! ;D haha Mye som står igjen nå da endre? Blir nåkk sikkert aldri ferdig skal jo lakeres på nytt til neste vinter og så er det motor planene osv, så har nåkk å holde fingrene i enda
Endre87 Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Skrevet Mai 28, 2009 Flott flott E30 pen farge! Så fint ut de interiøre der.Hvilken lippe er det du har sett på der? ikke den nederste, men den blålakkerte Leppa er en Riger DTM leppe får kjøpt den hos Koed og GS.
Endre87 Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 Da har de blitt bestilt noen deler som trengte bytting på bilen. M-Tech type 2 ratt, FK justerbare fjører bak og Koni justerbare dempere bak. Tar en billig løsning får å få bilen lavere bak intill jeg får råd til ett bra coilover kit! bytter det egentlig mest for at Apex settet som står på nå er litt for slapt pga at hjula kommer alt for langt opp i hjulbuen når det er full bil , men tror det skal bli endel bedre når man får på dette og får justert hardheten på demperne .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå