andreas87 Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Har sendt deg pm Håper du kan svare Er nysgjerrig på et på felgene dine å senk, da jeg sliter med samme felgdim på en coupe
Endre87 Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 Da kom endelig delene. Så skal prøve å få montere senken i mårra på bilen Bilder: Ble veldig fornøyd med rattet og gleder meg til å få på dempere å fjører
andreas87 Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 Ser veldig bra ut! Samme fjærer som jeg har bestilt Ser fram til monteringa å at du får sjekket et for meg Veldig pen bil du har der mister..!
Endre87 Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 Ser veldig bra ut!Samme fjærer som jeg har bestilt Ser fram til monteringa å at du får sjekket et for meg Veldig pen bil du har der mister..! Hehe, jo takker Skal sjekke ET i mårra tenker jeg
Endre87 Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Skrevet Juni 21, 2009 Fått skrudd no? Hehe.. Hehe, nei har blitt lite me skruing er Laksfestival her i bygda så ble drekking i helga men skal se på det i mårra om jeg har tid etter jobb
Vaksdal haien Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Rå bil , lurer på ka fargen heiter. lurer på samme farge på min e28
andreas87 Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 Får du skrudd no? Eller er det bare drekking på deg? hehe..
Endre87 Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Skrevet Juni 23, 2009 Får du skrudd no?Eller er det bare drekking på deg? hehe.. Hehe, nei er på vei ut i garasjen nå skal ta me kamera så får du se hvordan ting er Sender deg en PM i kveld jeg
andreas87 Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 Hehe! Er ikke meninga å mase bare å drekke i vei hehehe.. Men ja flotte greier!
Endre87 Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 Vert gjort lite i det siste men senk bak har blitt montert. Kjøpte FK justerbart senkesett med gule justerbare Koni bak, men med justeringen ble bilen alt for høy så justeringen ble tatt av Så nå er høyden ganske bra bak, skal ta noen bilder iløpet av dagen. Samt har bestilt meg nye lykter forran og bak, ble Sorte DE forran og Sorte baklykter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå