robel Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 vanskelig å tilpasse facelift front til en prefacelift?
Endre87 Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 vanskelig å tilpasse facelift front til en prefacelift? Nei det er ikke vanskelig det nei Trenger bare alle delene som er på faceliftfronten så er det bare å motere, veldig enkelt. Skru av og bolt på facelift fronten
Endre87 Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Da har jeg fått lakert baklyktene til midlertidig bruk, til jeg får kjøpt meg gokjente
Endre87 Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 Da er det E30 sesong igjen Nyeste invisterig er DTM potte, så da blir det montering snart Anet som skal kjøpes i nermeste framtid er: - M-Tech 2 Vinge - M-Tech 2 Look Hekksjørt - Riger Infinety Sidesjørt - Nye M3 Speil pga skader på de jeg har - Sorte baklykter - Angel Eyes\Sorte DE-Lykter (Om noen har er jeg intrisert) - Soting er inkjøpt og kommer på så fort jeg får tilbake skilta Bilder av DTM potte:
Endre87 Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 Da har jeg montert catkillern på Infinety leppa Bilder: Hva synst folket?
haraldsenracing Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 skam fin bil og kul leppe liker fargen du har på den
Endre87 Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 skam fin bil og kul leppe liker fargen du har på den Takker
E30Frelst Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Denna er faen meg fin!! Gratulerer med lekker doning!
Endre87 Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Skrevet Mai 8, 2008 Denna er faen meg fin!! Gratulerer med lekker doning! Takk Takk
MariusG Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Fin bil, blir veldig tøff med mtech 2 hekk.Like absolutt ikkje den du har no
Endre87 Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Skrevet Mai 8, 2008 Fin bil, blir veldig tøff med mtech 2 hekk.Like absolutt ikkje den du har no Hehe, takk nei har lært å hate den hekken jeg og nå Nei skal bli bra når jeg får tak i felger, hekken, vingen og sidesjørta å får dratt te lakerarn en tur
Endre87 Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Skrevet Mai 8, 2008 Da er har dagens jobbing på bilen tatt slutt Fikk gjort endel i dag, fikk byttet Varmeaperat Vifte og Tatt ut Dach bord. Og har også blåst rein alle kanaler på varmeaparatet. Glemte selvfølgelig å ta bilder når jeg tok ut dachbordet, men er da noen bilder etter Dachen ute Noe lednings rot Stusjlig Fant litt rust på pasasjersiden som må tas, men var posetivt overasket over hvor lite rust det var Bilder av bytting av varmeaperat vifte: Før: Noe støv Etter: For å si det slik ble noe anet me 4 hakk på vifta istedet for 2 Så til slutt noen bilder av motorrum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå