Gå til innhold

99 BMW 318i Aut. Shadow edition


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

litt humor må vi ha mener jeg ... syns den var litt morsom ;)

poenget med å slenge dritt til meg er???

de som ønsker en sånn bil kan ringe meg, alle andre som bare vil vite km stnd kan få lov til å fortsette med å lure på det...

Bilen er en pærle, viser også hvor nøye jeg er med bilene mine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt humor må vi ha mener jeg ... syns den var litt morsom ;)

poenget med å slenge dritt til meg er???

de som ønsker en sånn bil kan ringe meg, alle andre som bare vil vite km stnd kan få lov til å fortsette med å lure på det...

Bilen er en pærle, viser også hvor nøye jeg er med bilene mine..

så hvis jeg ringer får jeg vite km stand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt humor må vi ha mener jeg ... syns den var litt morsom ;)

poenget med å slenge dritt til meg er???

de som ønsker en sånn bil kan ringe meg, alle andre som bare vil vite km stnd kan få lov til å fortsette med å lure på det...

Bilen er en pærle, viser også hvor nøye jeg er med bilene mine..

ikke vondt ment men hadde du enda svart på hva han spurte om i en linje under, så hadde det hvert artig ;) Det med Km stand, man pleier da og oppgi det i en annonse...men jaja velger man å ikke gjøre det vil jeg tro at det bare svekker dine kjangser til å få solgt den ;) Lykke tell...

Pen bil forresten =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst: Jeg har ikke tenkt å kjøpe bilen, så jeg har strengt tatt ingenting i denne salgsannonsen å gjøre, men hvordan kan du forvente at personer ringer deg når du ikke oppgir km-stand? Når jeg vurderer å kjøpe bil er km stand noe av det første jeg ser på. Selvom km-stand ikke nødvendigvis forteller noe om standen på bilen, så er det vesentlig i salgssammenheng. Er mange der ute som kjøpe bil kun etter km stand.

Du gjør det enklere for seg selv ved å oppgi den her. Jeg ville i alleall ikke likt 20 telefoner med spm: "Hva er km stand? 317800? Ok, da er det uaktuelt. Hadebra."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok da, et sted under 200 000 km men over 100 000km ;) fornøyd nå dere? :D

nå er jeg kanskje ikke så keen på å få solgt den fortest mulig, tenkte bare om det var noen som var interessert i en av de mest strøkne 3 serie E46 Norge kan tilby, så kan de jo kjøpe den og bli eier av den ;)

ingen tvinges til å kjøpe noe, man ser her hva slags bil det er og jeg kan godt gi 3 mnd garanti på den også ;) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok da, et sted under 200 000 km men over 100 000km ;) fornøyd nå dere? :D

nå er jeg kanskje ikke så keen på å få solgt den fortest mulig, tenkte bare om det var noen som var interessert i en av de mest strøkne 3 serie E46 Norge kan tilby, så kan de jo kjøpe den og bli eier av den ;)

ingen tvinges til å kjøpe noe, man ser her hva slags bil det er og jeg kan godt gi 3 mnd garanti på den også ;) hehe..

du, tullingen som kaller seg bilkupp.com!

hvorfor kan du ikke bare si hele standen?

og dette er desidert IKKE en av norges mes strøkne og kuleste E46! langt der ifra. klarer ikke top 15 engang.

og gi 3 mnd garanti? alle salg har 3 mnd garanti på motor og driverk med mindre annet er oppgitt i kontrakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok plass nr 16 da ;)

ps: hvis du ikke er intr i denne bilen så har det lite for seg å slenge med leppa...

men en ting skal du ha, du vant!!! du er tøffest på bimmers.no, håper du er fornøyd med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok plass nr 16 da ;)

ps: hvis du ikke er intr i denne bilen så har det lite for seg å slenge med leppa...

men en ting skal du ha, du vant!!! du er tøffest på bimmers.no, håper du er fornøyd med det ;)

jeg var keen på bilen jeg, helt du kom med disse dumme innspilla dine. usæriøse selgere er det verste jeg vet!

Tøffest på bimmers? ja, jeg er kanskje rå i kjeften, grunnen til det er DEG! når jeg blir irritert sier jeg det jeg tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok plass nr 16 da ;)

ps: hvis du ikke er intr i denne bilen så har det lite for seg å slenge med leppa...

men en ting skal du ha, du vant!!! du er tøffest på bimmers.no, håper du er fornøyd med det ;)

jeg var keen på bilen jeg, helt du kom med disse dumme innspilla dine. usæriøse selgere er det verste jeg vet!

Tøffest på bimmers? ja, jeg er kanskje rå i kjeften, grunnen til det er DEG! når jeg blir irritert sier jeg det jeg tenker.

hørt om IRONI ?? :lol: dust..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok plass nr 16 da ;)

ps: hvis du ikke er intr i denne bilen så har det lite for seg å slenge med leppa...

men en ting skal du ha, du vant!!! du er tøffest på bimmers.no, håper du er fornøyd med det ;)

jeg var keen på bilen jeg, helt du kom med disse dumme innspilla dine. usæriøse selgere er det verste jeg vet!

Tøffest på bimmers? ja, jeg er kanskje rå i kjeften, grunnen til det er DEG! når jeg blir irritert sier jeg det jeg tenker.

hørt om IRONI ?? :lol: dust..

jeg gir opp. ha et fint liv videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok da, et sted under 200 000 km men over 100 000km ;) fornøyd nå dere? :D

nå er jeg kanskje ikke så keen på å få solgt den fortest mulig, tenkte bare om det var noen som var interessert i en av de mest strøkne 3 serie E46 Norge kan tilby, så kan de jo kjøpe den og bli eier av den ;)

ingen tvinges til å kjøpe noe, man ser her hva slags bil det er og jeg kan godt gi 3 mnd garanti på den også ;) hehe..

Hvis du ikke er så keen på å få solgt den, hvorfor legge ut annonse på nettet? Jeg skulle gjerne likt å visst km stand på noe før jeg ringer. Tror du flere kommer til å ringe siden du har utelatt km stand? Du fremstår jo som en komplett idiot i denne tråden. Noe bilkupp blir det nok ikke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet egentlig ikke om jeg burde skrive dette i det hele.

Dette startet som en salgstråd, da med noen mangler (km st), men det blir virkelig selgers problem. han har nok oppdaget at folk er oppe å går selv om dette er et forum der folk skriver i.

Men uansett har det vert litt mye skitt kasting og tull preik i det som var en salgstråd.

forøvrig så er det en fin bil selv om selger burde vasket og støvsuget inne i bilen når han går ut med hvor godt han steller bilene sine.

Men , dette er min mening. Hva vet vell jeg :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mr X:

jepp, jeg kunne støvsugd bilen hver dag for det er vel det som teller? bilen får sin ukelige pleie, men den brukes også flere ganger om dagen.. at det er litt smuss på mattene burde vel ansees som normalt selv om man aldri så mye pleier med bilen sin..

ang km standen så er det noe en eventuell kjøper med litt vett og normal gangsyn vil oppdage under en prøvetur ?

dere andre kan jo fortsette å lure på den...

bilen er til salgs ja men jeg gidder ikke legge noe sjel i å få den solgt.. er blitt så gla i den <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...