Chris_325iM Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Det ser vel litt mørkt ut for noen flere banetreff nå men... Det må vel være mulig å samle noen bimmere uten at det er banekjøring? Tenkte i retning å treffes for "å sparke litt i dekka og preike" som det kalles Tyrigrava, Tryvann(BMWCCN bruker tryvann?), evt andre gode forslag...!? Er ikke lenge før det er snø, kaldt og vinterhjul på oss! *grøss* så jeg skulle gjerne sett et "høsttreff" med nypolerte biler og blanke hjul før vintern slår inn! Om noen er ekstra engasjerte så kan vi jo ta en liten DTMpower style og dra igang et Bimmercruize dersom det er interesse for dette? Innspill og ideer og engasjerte medlemmer er ønsket! Jeg krysser fingra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Om du gidder, så kan du jo alltids komme på ett onsdagstreff på Gjøvik. Vi har treff annenhver onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Om du gidder, så kan du jo alltids komme på ett onsdagstreff på Gjøvik. Vi har treff annenhver onsdag. Det tar vel ikke lengere enn 1.20min eller noe til gjøvik..? Hvor lenge bruker dette treffet og vare? å når på dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=54719 Her er det en link.. Det varierer litt lengden på treffet, men fra en time og utover. Vi har brukt å begynne kl 2000. Mulig det blir flyttet til kl 1900 etter neste treff, pga det blir fort mørkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Ellers så er bare følge denne tråden http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=51984 for Drm distriktete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 er med på treff jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå