Berntsen7 Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Denna er litt drøy vell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Stor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 275r22 ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Akkurat slik det skal se ut/ være syns nå jeg . 20" hjula med 295 dekk bak som ///Magnus her inne har på sin E46 M3, er bare helt herlige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Denna er litt drøy vell! Går en lignende i Kristiansund med samme farge, og den bilen ser bare sinnsykt gjennomført ut på avtand ihvertfall. Synes også stylingen på den bilen er rå, men trolig ikke noe for the original police Vet hverken motor eller styling type på den bilen, men det er det sikkert andre her inne som vet. Mulig noen vet av bilder også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Deilige felger, på en perfekt bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 ifølge felgen-garage.de sitter det disse dimmensjonene: WORK VS-XX 9,5x20 ET51 und 11x20 ET19 mit 235/30-20 und 285/25-20 Hankook S1 Evo Distanzen vorne 25mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 For gutta som liker veigrep Blir jo bare færre og færre av dem, alle skal "drifte" nå for tiden(les: clutche ut rompa i hver sving). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Bare det at du ikke nødvendigvis får bedre veigrep av enorme dekk og oversenket bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Denna er litt drøy vell! Går en lignende i Kristiansund med samme farge, og den bilen ser bare sinnsykt gjennomført ut på avtand ihvertfall. Synes også stylingen på den bilen er rå, men trolig ikke noe for the original police Vet hverken motor eller styling type på den bilen, men det er det sikkert andre her inne som vet. Mulig noen vet av bilder også? Den bilen som går i Kristiansund er vel en e36 318is med seidl styling, så vil ikke akkurat sammenligne den med denne e46 m3`n jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Deilige felger, på en perfekt bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 syke felger da på en knall fin bil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Den bilen som går i Kristiansund er vel en e36 318is med seidl styling, så vil ikke akkurat sammenligne den med denne e46 m3`n jeg da Blir litt forskjell det ja Men bilen ser bra ut, og jeg har bare sett den i det jeg passerer den. Vet ikke hvordan tilstand den egentlig har. Fant ett bilde som kan være denne bilen, likner mye men vet ikke, gjennomført virker den ihvertfall: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Ja det er denne som går i kr-sund:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Var sinnsykt strøken den m3.... Her er en link til denne bilen det er snakk om: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1377473 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå