Gå til innhold

Rimelig syk dekk.dim på M3'n

Berntsen7
 Share

Anbefalte innlegg

Denna er litt drøy vell! :o:lol:

Går en lignende i Kristiansund med samme farge, og den bilen ser bare sinnsykt gjennomført ut på avtand ihvertfall. Synes også stylingen på den bilen er rå, men trolig ikke noe for the original police

Vet hverken motor eller styling type på den bilen, men det er det sikkert andre her inne som vet. Mulig noen vet av bilder også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denna er litt drøy vell! :o:lol:

Går en lignende i Kristiansund med samme farge, og den bilen ser bare sinnsykt gjennomført ut på avtand ihvertfall. Synes også stylingen på den bilen er rå, men trolig ikke noe for the original police

Vet hverken motor eller styling type på den bilen, men det er det sikkert andre her inne som vet. Mulig noen vet av bilder også?

Den bilen som går i Kristiansund er vel en e36 318is med seidl styling, så vil ikke akkurat sammenligne den med denne e46 m3`n jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen som går i Kristiansund er vel en e36 318is med seidl styling, så vil ikke akkurat sammenligne den med denne e46 m3`n jeg da :)

Blir litt forskjell det ja :wink: Men bilen ser bra ut, og jeg har bare sett den i det jeg passerer den. Vet ikke hvordan tilstand den egentlig har.

Fant ett bilde som kan være denne bilen, likner mye men vet ikke, gjennomført virker den ihvertfall:

IMG_5168.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...