ArildJr Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Har for salg en 2,5 mnd gammel fujitsu siemens Li1755 bærbar pc. maskinen er kun brukt til nettsurfing av min far som sitter i rullestol, og siden han ser litt dårlig har vi kjøpt en maskin med 17" skjerm så derfor selges denne. intel celeron m cpu 40 el 60 gb disk (husker ikke) 1 gb ram (oppgradert) 15.4" skjerm dvd (usikker på om det er brenner) trådløst nett nettverk osv. den er bare 2 mnd gammel..kvittering fra elkjøp datert 20.06.2007 strøken maskin...fremstår som ny. pris 3500.- IKKE PRUTBAR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 av en eller annen grunn har jeg klart å dobbelposte denne..sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 3mnd er den vel? Å litt stiv pris, når prisen din er ca lik den er i butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Å litt stiv pris, når prisen din er ca lik den er i butikk. Hvis denne er uten binding, (noe den i butikken sikkert ikke er) så er vel ikke prisen så halvgærn. Uansett så skal det ikke diskuteres pris dersom man ikke er en potensiell kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 byr 2500 jeg da.. om du har kviteringer og alt til den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 20, 2007 Forfatter Share Skrevet September 20, 2007 maskinen kosta 4000.- i butikk + at jeg har oppgradert minne for 900.- på den... at den kosta 4000 er jo bare sånn elkjøp løp å kjøp ting når de bare får inn 2 maskiner..hehe. UANSETT!! Den ble solgt på 20 minutt.. bare glemt å poste det her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå