Thunder Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Du har jo meget bra dreiemoment da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Hehe, ja har fått med meg at det skulle være treff på tiller kl 13 om søndagen ja, er ikke lange biten det. Vet ikke om jeg kommer nå om søndan, men skal hvertfall komme på samtlige utover våren / sommeren værtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Tippa zenonen lysa litt bedre enn ka dei originale pærene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Flott bil! Begynner å få sansen for coupe altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Meget fin E46 dette! Bilen kler sølv! Syns du kan beholde den original jeg=) Altså ikke montere mtech styling osv. Bilen er fin som den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 takker for positive tilbakemeldinger ! M-tech er bestilt heheh så det blir det nok! Må uansett bytte bakfanger så hvorfor ikke heheh. Xenon gjorde susen i grøftlysene ja! helt sinnsyk forskjell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Merker at jeg savner 328 motor med manuell! Kanonfin bil..!! Gleder meg til M-tech. Blir fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 Merker at jeg savner 328 motor med manuell! Kanonfin bil..!! Gleder meg til M-tech. Blir fint! Gleder meg noe sinnsykt selv jeg Får håpe det ikke byr på mye problemer med montering hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Merker at jeg savner 328 motor med manuell! Kanonfin bil..!! Gleder meg til M-tech. Blir fint! Gleder meg noe sinnsykt selv jeg Får håpe det ikke byr på mye problemer med montering hehe Burde gå veldig fint med montering! Regner med du har handlet originaldeler og det er omtrent bare å hive rett på.. Hold oss oppdatert med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Her kommer det bilder! Bakfangeren lå langt nede i kassen, så den ble det desverre ikke bilde av. Men du får kose deg med disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet April 12, 2008 Forfatter Share Skrevet April 12, 2008 Å satan d rørte seg litt i buksa mi nå!! takker for at du la ut bilde! Hva var det vi ble enige om i går kveld forresten? våkna opp i dag og husker ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisHesby Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Var det noe merkbar forskjell etter du monterte chippen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Var det noe merkbar forskjell etter du monterte chippen? Det ble mer gøy Forøvrig er det bilder av Mtech'n etter lakk og montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Pen skyss. Bra motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 takker:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå