Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg åpnet opp under rattet, og fant følgende rele der det i følge Bentleys manual skal være komfortrele. Da jeg tok det ut sluttet radioen å funke. Prøvde å finne ledninger til vinduene her, men uten resultat. Kan det være at dette mangler?At det er et eget rele som skal sitte i de tomme plassene i rammen her? Kan noen som har el-vinduer sjekke opp dette og ta et bilde, evt forklare??

comfortrelesk4.th.jpgp><p><a  href=%7Boption%7Dhttp://img487.imageshack.us/img487/9526/comfortrele2zt7.th.jpg' alt='comfortrele2zt7.th.jpg'>

Skrevet

har el vindu å dem funker ikke d samme gjelder soltak korsen rele er d til dem noen som vet,har 4 rele... 2 mørkeblå,,1 orange og 1 lyseblådt..

d orange ser ut som et vanlig rele mens di mørkblå e litt større mens d lyseblåe e enda større

Skrevet

forska litt fant ut at d va et av di mørkeblåe relene som er til vindu å soltak d va helt til venstre på den holderen, .va feil på d til vindu så æ tok bare d andre så vips så va vindu å soltak i orden.

noen som vet ka d andre e til,fant ikke ut at d ikke va nå anna som ikke funke

Skrevet

noen som vet mer?

jeg har vanlig spenning inn til motoren jeg, styrestrøm og og vanlig 12+/- v

lurer på også om kretskortet i motoren kan være gåent

noen som har feilsøkt og kommet fra til at comfort relè har røket? vil det komme null spenning fram til motoren`?

vinduet mtt går den cm ned når jeg åpner dørene!

• 1 year later...
Skrevet

Har fått problem med el vindu, cab og sentrallås..

Trodde det kunne være dette comfortrelè som var feil.. Men fant ut at jeg ikke har dette relè.. Litt spessielt da dette skal være relè til til vinduer etc..

Noen som vet hva annet det kan være..?

Svar mottas med stor takk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...