Oak Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Noen som har dette, som gidder å maile meg? Hadde vært kjempefint.. De er til en BMW E46 318Ci.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Vil tro Geir hos Gundersen sportscar.no kan hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 Ok,takk, får sende de en mail... helt utrolig at det ikke går ann å sende med et stusselig A4 ark i esken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Fikk med TUV, klistremerker (I esken) og Gundersen sendte med et ekstra sett dempere foran så vi skulle være sikker på å få noen som passet til touringen... Når jeg leverte de som ikke passet tilbake fikk jeg skrevet ut 14-15 sider TUV dokumenter til settet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 Ikke verst! tydeligvis stor forskjell på forhandlere... handla hos bsbildeler, men det skjer nok ikke flere ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå