wicky124 Skrevet September 13, 2007 Forfatter Skrevet September 13, 2007 Er også vipp av setet på førersiden..varmen fungerer bra på førersetet og ifølge dama så funker den bra på passasjersetet også
wicky124 Skrevet September 13, 2007 Forfatter Skrevet September 13, 2007 armlene på begge siden foran funger bra med tanke på at de stopper der de skal stoppe når man justerer den opp eller ned..hanskerommet bak har stort oppbevaringsrom og kan "låses" enten opp eller nede..trykke på sånn knapp for å dra den opp og ned...
wicky124 Skrevet September 13, 2007 Forfatter Skrevet September 13, 2007 ja satte den ut lavt da jeg må bli kvitt det fort før jeg henter det andre interiøret...
NeonMuffler Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 jeg kjøper det! bor 20min unna oslo kontakter deg på PM
wicky124 Skrevet September 13, 2007 Forfatter Skrevet September 13, 2007 oki..svarte deg på pm..men ring meg da jeg ikke er på nettet mer denne kvelden:)
wicky124 Skrevet September 13, 2007 Forfatter Skrevet September 13, 2007 bud på 2700kr mottatt og hentes imorgen for den summen, med mindre noen andre byr høyere..hmm...
wicky124 Skrevet September 13, 2007 Forfatter Skrevet September 13, 2007 NeonMuffler leder foreløpig..
Tam Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 Hørte at du avtalte salg og henting med Neonmuffler i går. Nå hører jeg at du har solgt dem til noen andre etter dette. Er du virkelig SÅ useriøs??? Regner med at NeonMuffler da legger deg inn på lista over useriøse selgere. Er i så fall vel fortjent
wicky124 Skrevet September 14, 2007 Forfatter Skrevet September 14, 2007 Hørte at du avtalte salg og henting med Neonmuffler i går. Nå hører jeg at du har solgt dem til noen andre etter dette. Er du virkelig SÅ useriøs??? Regner med at NeonMuffler da legger deg inn på lista over useriøse selgere. Er i så fall vel fortjent vel, skrev bud i annonsen og skulle la den ligge til fredag kveld, fikk bud på sms mens jeg snakket med han. uansett nå så er interiøret solgt og hentet og montert i ny bil, så om han fører meg opp den listen så får han gjøre det vettu!
wicky124 Skrevet September 14, 2007 Forfatter Skrevet September 14, 2007 mens alle de andre jeg har handlet med på bimmers har aldri hatt noe å klage på...
NeonMuffler Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 men det hindrer ikke meg i å klage... når du sier at jeg kan få det for 2500 og avtaler at jeg skulle komme idag, så hadde vi en avtale. men når du selger det til en annen for å tjene usle 200,- så ser jeg det som å være useriøs.. men men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå