BMW_Stig Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Legger ut en liten anonse for min bror som skal selge bilen. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1630224 Som det står i anonsen skal jeg ta bilder i morgen å legge ut. Helst ring det øverste nr i anonsen. Mvh Stig A. Iversen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Stig Skrevet September 13, 2007 Forfatter Share Skrevet September 13, 2007 Da er bilder lagt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 skummel km stand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Skummel?? Det er en 87-mod for F***! Hva regner du med en så gammel bil skal være kjørt realistisk sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 hehe er en kamerat som var oppe og hentet denne blei stoppet på vei ned igjen i 133 kmt i en 90 sone bilen blei avskiltet og både kameraten min og hu som kjørte den andre bilen på vei tilbake mista lappen. hehe litt komisk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg