Gå til innhold

1992 BMW E36 325i Coupe Mini-project.OPPDATERT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å skrive litt om mini prosjektet jeg har gående :roll:

Hentet meg forleden dag en E36 325i Coupe.

Jeg er meget fornøyd meg bilen og den går friskt :twisted:

Bilen er importert i 1996, og var i sin tid en IA, nå er den heldigvis blitt manuelt gir.

Den har rullet 240 000 km men dette er vel kun et bevis på at den har vært godt likt? :roll: har vært lakket opp pga riper o.l for 2 år siden.

Jeg har planer for bilen, kanskje noe mer moderate enn med mine andre biler men planer alikevel :)

Bilen har hvitt skinn med armlen,el ruter,sentrallås,kledelige 8x17" felger,alarm, airbag, stor kjørecomputer, klimaanlegg, Bakrutesenker,M3 front,øyelokk,uorg blinkers,carbon emblemer, Stabstag forann, Kingdragon luftfilter,AP 60/40 senk, 97 mod grill, m3 baklykter, M3 diffuser og shortshift!

Planer:

Teknisk rep:

-Eksos manifoil pakning.

-Bunnpanne pakning.

-Clutch.

Utvendig:

-GT leppe (monter).

-M-tech sidelister (montert).

-Seidel Flash sideskjørt (ankommet).

-97 mod Carbon grill (montert).

-M3 Carbon vinge (Ikke bestillt).

-Mtech ratt (ikke bestillt).

-Angel eyes (ankommet).

-Clear glass tåkelys (ankommet).

-Felger (ikke bestillt).

-Effektanlegg (ikke bestillt).

-Panser (småbunglete, ikke bestillt)

Ellers trenger bilens skinn og stoff litt oppmerksomhet i form av rens og vask! DET ser jeg fram til å få begynnt med :)

Legger til bilder så snart jeg får montert delene slik at dere kan se det som forhåpentligvis blir en fin forvandlig :)

Enjoy :twisted:

Ved henting:

1612666-bilde1-1602107-bilde1-1595659-bilde1-abcd0006.jpg

Oppdateringer lenger ned!

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja gutter og jenter. Da var vi langt på vei allerede dag 2 som eier av denne bilen :)

Jeg har forøvrig bestmt meg for å gå for M3 carbon speil og den lille Carbon "leppa" på bagasjerommet!

Gjort:

M-tech sidelister, GT leppe, Carbon grill, STOR SHINING :)

-----------------------------------------------

Gjenstår: Angel eyes, Clearglass tåkelys, M3 speil carbon, Vinge carbon, Effektpotte, Spacere.

Them pix`z!

DSC00834.jpgDSC00833.jpgDSC00835.jpgDSC00836.jpgDSC00839.jpgDSC00840.jpgDSC00841.jpgDSC00842.jpgDSC00843.jpgDSC00844.jpgDSC00845.jpgDSC00847.jpg

Stay tuned! i morgen er det angel eyes, clearglass tåkelys og spacere :)

Skrevet

Denne bilen var jo nydelig før du fikk den. Manglet ikke mye egentlig. Men regner ikke med at du gjør den noe vondt, så blir nok fin denne. Hvorfor falt valget på disse skjørtene og carbon-nyrer? Ha noe som ikke alle andre har? Regner med det ikke tar altfor lang tid før du tar knekken på den leppa med mindre du er flink og kjører sakte. Hvor store spacere er planen?

Lyst å gå ut med hva du ga for den?

Skrevet

Adios: alle har jo Rieger infinty, så tenkte jeg skulle prøve noe annet. vanskelig å danne seg et bilde av hvordan det blir når di er grønne :| men tror det blir fint! Carbon grillen kler denne bilen svært godt så den forblir på :twisted: Siden du har M pedaler og matter så tilgir du meg vel M emblemet mitt? :roll:

spacere 2 cm forann og 3 cm bak!

MIkke1981: thanks! leppa e prikken over i`en på fronten :D

Skrevet

Gratulerer med ny bil! :) Denne så jo rå ut da! :twisted:

Riktig motor, og jeg liker planene dine meget godt! :P

Kommer innom en dag i neste uke å ser på den når jeg kommer fra Bergen! :wink:

Skrevet

Satt å så gjennom mine "biler selges" poster, min gamle BMW 318is og Audi A4 1.8Turbo !

DSC00350.jpg

DSC00321.jpg

*mimre*

MEN, tilbake til saken!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...