Ellingsen B. Skrevet September 21, 2007 Forfatter Skrevet September 21, 2007 okay..men jeg er ikke i tyskland GS skal værtfall ha myyyye Lastet ned 2005-1 (som fulgte med bilen).. Til og med den var ikke leselig.. Skal man brenne på noen spesiell måte?
larserso Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 okay..men jeg er ikke i tyskland GS skal værtfall ha myyyye Lastet ned 2005-1 (som fulgte med bilen).. Til og med den var ikke leselig.. Skal man brenne på noen spesiell måte? Jeg burde være i stand til å gi deg en korrekt teknisk forklaring på det med brennehastighet, men husker den ikke i farta... Det er noe med at om du brenner fort kan det blir småfeil og unøyaktigheter på den brente plata. Om man brenner langsomt blir det mer presist. Det samme kan oppleves om man tar en CD av høy kvalitet og brenner den i ett eksemplar på max hastighet og ett eksemplar på lav hastighet så kan man faktisk høre forskjell. Brenn på så lav hastighet du kan og prøv på nytt. Fungerte i hvertfall hos meg da jeg hadde problemer. Hilsen "tekniker"-lars...
Ellingsen B. Skrevet September 21, 2007 Forfatter Skrevet September 21, 2007 Okay takk.. Leste et sted at den burde stå på 4x burn.. Brente den vel på tigangen.. Vi prøver igjen Man må ikke gi navn på dvdn man brenner? så sensitiv er den vel ikke?
Espen M33 Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 Hvorfor ikke..... http://cgi.ebay.de/BMW-Navi-DVD-Road-Ma ... dZViewItem
Ellingsen B. Skrevet September 21, 2007 Forfatter Skrevet September 21, 2007 Hvorfor ikke.....http://cgi.ebay.de/BMW-Navi-DVD-Road-Ma ... dZViewItem Den versjonen driver jeg og laster ned nå..så får håpe den går da..
Gunnar Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 Ellingsen, Du er vel relativt oppegående på data, men må spørre allikevel.. brenner du på korrekt måte? Som ISO? Du kan ikke brenne det som en data-DVD.. en ISO får du normalt ikke lov å gi navn, siden den er et speilbilde av en annen. Make DVD from image, Burn ISO, etc. kan funksjonene hete i div brenneprogram.
Ellingsen B. Skrevet September 21, 2007 Forfatter Skrevet September 21, 2007 Ellingsen, Du er vel relativt oppegående på data, men må spørre allikevel.. brenner du på korrekt måte? Som ISO? Du kan ikke brenne det som en data-DVD.. en ISO får du normalt ikke lov å gi navn, siden den er et speilbilde av en annen. Make DVD from image, Burn ISO, etc. kan funksjonene hete i div brenneprogram. se der ja.. trudde det kun var data-dvd jeg kunne brenne..trudde iso var beregnet for CD..men da prøver vi igjen
Gunnar Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 Det er for DVD også. Vet ikke hvilket program du har, men i de nyeste utgavene av Nero, så heter det "Burn image to disc" i Startsmarten. Da velger du iso-fil, og så beregner den selv hva den trenger, men du kan også velge DVD eller CD oppe i venstre hjørne på boksen som kommer opp. Ha på write og finalize disc..
Dag Thomas Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 Fant du ut av det bjørn?? Jeg regner med at de har rappa navi plata mi også når jeg får bilen. Har vi samma system?
Ellingsen B. Skrevet September 23, 2007 Forfatter Skrevet September 23, 2007 Fant du ut av det bjørn?? Jeg regner med at de har rappa navi plata mi også når jeg får bilen. Har vi samma system? Tror vi har samme system da du har siste utgave av e39 med dvd.. Siden du har bestilt din fra B&K har de sikkert ikke interesse av å ta ut navi plata.. (stæle din)
Ellingsen B. Skrevet September 23, 2007 Forfatter Skrevet September 23, 2007 Det er for DVD også.Vet ikke hvilket program du har, men i de nyeste utgavene av Nero, så heter det "Burn image to disc" i Startsmarten. Da velger du iso-fil, og så beregner den selv hva den trenger, men du kan også velge DVD eller CD oppe i venstre hjørne på boksen som kommer opp. Ha på write og finalize disc.. Jeg bruker nero.. skal teste det i morgen på kontoret..håper det går
Dag Thomas Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 Ok, vi får se.. men som ofest er det vel bare tyskland på de skivene?? Får håpe du får det til da evt. Veit du hvordan det er å integrere skjerm i nakkestøtta til poden?
Ellingsen B. Skrevet September 24, 2007 Forfatter Skrevet September 24, 2007 Det er for DVD også.Vet ikke hvilket program du har, men i de nyeste utgavene av Nero, så heter det "Burn image to disc" i Startsmarten. Da velger du iso-fil, og så beregner den selv hva den trenger, men du kan også velge DVD eller CD oppe i venstre hjørne på boksen som kommer opp. Ha på write og finalize disc.. Hmm, var bare en av de 5 forskjellige nedlastingene som var img fil. Resten var rar fil som inneholdt "datafiler".. Men får prøve den som jeg brente ut nå.. Håååååpe..
Espen M33 Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 Jeg har kun kjøpt mine brukte bmw fra bmw-forhandlere, og naviplata har vært med hver gang. Og det har vært high utgaven, så den dekker stort sett hele europa.
Ellingsen B. Skrevet September 24, 2007 Forfatter Skrevet September 24, 2007 hjalp ikke stort med burn img fil heller nei...får vel bare bestille en fra bmw..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå