jensemann23 Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Hei. Skal til å lakkere kanalene mine helt ned, og har hørt at man bare kan vaske av det svarte belegget så kommer originallakken frem, men kunne tenke meg å beholde dette belegget som rustbeskyttelse. Kan jeg ikk heller bare spraye grunning rett oppå det belegget, også bare lakkere over etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torra tuning Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 tror ikke du klarer å vaske vekk det belegget. Og det er heller ikke orginallakk bak den igjen. Ihverfall på min e36 sedan tok jeg en varmepistol og varmet opp den myke ruglete rustbestkytteren og dro det av enten for hånd eller med skarkel spade. Det funket helt utmerket. da varmer du opp limet som er bak rusbeskytteren og kan dra det rett av.. Spesielt hvis du har litt rust.;)Under Rustbeskyttelsen er det ren metall med litt primer på. ambefaler å prime før du legger på lakk. Lykke til:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Må igjen få presisere at det er IKKE sideskjørt, men KANAL Og ja, du kan vaske vekk det grå belegget med tynner etc. Bilens org farge kommer da frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Eller du pusser ned dette belegget til en ganske jevn flate, så sprayer du på spray-sparkel og pusser ned igjen. Da får du en helt jevn flate som du kan lakkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå