jensemann23 Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 Når jeg laster opp bilder i imageshack blir de så små. Må klikke på de for å se på de i full size. Jeg har sett at noen av dere legger ut store bilder, hvordan gjør dere det??
Toro Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 www.photobucket.com last opp bildene du vil ha. kopier den nederste av de 3 linkene under bildet, og lim det inn i innlegget ditt her, da får du store bilder.
SSM Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 Det beste for oss alle er at du krymper dem til en mindre size enn de er når di kommer fra digital kamera. Det kan Paint enkelt brukes til. Åpne bildet i Forhåndsvisning, trykk på ctrl+e, trykk ctrl+w og endre prosenten på vannrett og loddrett til f.eks 40% og trykk OK. Så trykker du Lagre som.. og lagrer som .jpeg Jeg har en mappe som jeg samler de bildene jeg krymper slik at jeg ikke blander med de orginale.
-Anders- Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 photobucket f eks resizer dem automatisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå