-Anders- Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 Dette er kun et av og på problem. Når jeg drar rundt nøkkelen skjer det ingenting. Hører et lite tikk fra startern bare. Må stå å prøve opptil 10 ganger, så plutselig kommer den. Kan plugger være synderen her, eller kan man ane problemer med startmotor, evt noe annet?
Fliid Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 Var tråd om dette for ca. 1 måned siden kanskje. Dette gjaldt en E30, men noenlunde samme symptomer. til slutt ville den ikke starte over hodet. Den tråden endte med at det var en jordingen mellom blokk å karosseri som ikke var der lenger. Så mitt forslag er at du skjekker jordingene. Om du har en eller flere vet jeg ikke.
-Anders- Skrevet September 13, 2007 Forfatter Skrevet September 13, 2007 jasså! Og hvor sitter jordingspunktene til motor?
Dirty Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 sitter på motorfestet \eksos sia! hra du nok strøm på da? hører du om innslaget i startere slår inn ?
-Anders- Skrevet September 13, 2007 Forfatter Skrevet September 13, 2007 hører et svakt tikk, akkurat som om den skal til å begynnne å dra rundt. Får sjekke litt jordingspunkter da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå