Morten1989 Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Heisann, skal ha meg ny forsterker nå, å har ikke så mye penger. Har funnet en ADS forsterker som virker bra, men er det noe å satse på? ` mvh Morten\. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 En ide å skrive noe mer om forsterkeren? F. eks modell?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet September 14, 2007 Forfatter Share Skrevet September 14, 2007 Jeg tenkte mer på merket A/D/S/, husker ikke navnet på den jeg tenkte på i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Har selv hatt A/D/S, er ikke noe "wee" men greit om man har lite penger.. Min ble varm og kuttet hele tiden.. Men kjørte et litt for stor element på den.. Er egentlig greie forsterkere til den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet September 14, 2007 Forfatter Share Skrevet September 14, 2007 Ok;) Tenkte å kjøre to stk RF P2 på den største monoblokka de har. 2400W max og 600w RMS på 2 ohm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... hlight=ads Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå