Aracna Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Er det bare meg eller har KOED problemer med nettsiden sin? Kommer ikke inn verken i dag eller i går.. noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Fungerer fint for meg hvertfall. Ingen problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525d Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 kommer heller ikke inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Med Firefox kommer jeg inn til modelloversikten, ikke lenger. Men jeg har alltid hatt problemer med KOED & Firefox . Nå får jeg ikke opp KOED med IE heller gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Jøss for ikke opp jeg heller! Har alltid fått opp før ... Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Samme her..jævli irriterende! Jeg har bare prøvd med IE da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 De har sikkert bare hatt vedlikehold på sida. Funker fint nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aracna Skrevet September 14, 2007 Forfatter Share Skrevet September 14, 2007 Det funker fortsatt ikke for meg.. verken her på jobb eller hjemme.. har prøvd med IE, FF og Safari.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Det funket ikke hos meg heller da jeg skreiv inn www.koed.dk men så prøvde jeg å søke på "koed" på startsiden/google. Trykte på første linken som hadde noe med koed og gjør, da funket det.. merklig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 prøv den da. https://www.koed.dk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 ikke noe problem for meg, hverken på jobb eller hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Nå funka den igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå