krza Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Denne hadde vært noe å kjørt rallycross med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikka Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 Den hører hjemme på tørr asfalt.. Tenker det er litt råflott å bruke denne på grusbane.Ihvertfall og holde stø kurs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Sendte deg en ny mail i går jeg. Sjelden du ser innom mailen skjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 lettere å ringe han, biter ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikka Skrevet September 20, 2007 Forfatter Share Skrevet September 20, 2007 Da er bilen solgt til en lykkelig eier i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackpower Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Selger bilen som eg kjøpte av en i bergen, men no selges den i bedre stand en sist. Er no rustfri og nytt 3"eksos montert (byttet olje og filter) Hvis noen fremdeles er intr i denne bilen ta gjerne kontakt på mail el telfon. Bilen selges pga utenlands reise, bilen er i bra stand og har vert i daglig bruk. Mail: trulte73@yahoo.no Tlf: 41246586 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg