Hylland Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Har ein venn av meg som mista lappen for 15dager siden. Han vart målt av en sivilbil som låg bak og filmet han lenge. Snittfart 120km/t i 70sona. Tingen er: Han var oppe i 180km/t, men vart målt til 120km/t i 70sona. Han har fortsatt ikkje høyrt noko og dette er 15 daga sida eller noko sånt. Var det ikkje noko regel om at dersom ein ikkje hørte noko innan 21 dagar, så var det berre å kreve lappen tilbake? på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Har ein venn av meg som mista lappen for 15dager siden. Han vart målt av en sivilbil som låg bak og filmet han lenge. Snittfart 120km/t i 70sona.Tingen er: Han var oppe i 180km/t, men vart målt til 120km/t i 70sona. Han har fortsatt ikkje høyrt noko og dette er 15 daga sida eller noko sånt. Var det ikkje noko regel om at dersom ein ikkje hørte noko innan 21 dagar, så var det berre å kreve lappen tilbake? på forhånd takk Sorry OT og ikke får å være frekk... Men hvor mange innlegg har du skrevet som begynner med: "Har en kompis som osvosv..." En kompis av meg osvosv...".??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Mener det var enten 3 el 4uker dem kan holde på lappen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Lappen for han uansett ikke igjen på lenge ! http://www.dinside.no/php/art.php?id=386309 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 13, 2007 Forfatter Share Skrevet September 13, 2007 Sorry OT og ikke får å være frekk... Men hvor mange innlegg har du skrevet som begynner med: "Har en kompis som osvosv..." En kompis av meg osvosv...".??? Hehe, veit eg skrive det veldig ofte, men kva skal eg skrive då? Øyvind mista lappen. Du veit no vel ikkje kem Øyvind e? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 13, 2007 Forfatter Share Skrevet September 13, 2007 Lappen for han uansett ikke igjen på lenge ! http://www.dinside.no/php/art.php?id=386309 Ja, men er det ikkje noko reglar eller noko sånt som seie at politiet må gi tilbakemelding innan 21 daga eller noko sånt? Den sida du har funne... Er det eit skjema ein kan følge 100%, eller er det avvik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Sorry OT og ikke får å være frekk... Men hvor mange innlegg har du skrevet som begynner med: "Har en kompis som osvosv..." En kompis av meg osvosv...".??? Hehe, veit eg skrive det veldig ofte, men kva skal eg skrive då? Øyvind mista lappen. Du veit no vel ikkje kem Øyvind e? Joda, Øyvind er litt kortvokst, tunghørt og lesper veldig....!! Neida, det jeg skulle fram til er at det høres ut som at alle kompisene dine ikke har peiling på noe verdens ting, og at pappa Hylland ordner opp..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Skjema stemmer 100% ! Har vært borti den greia der selv en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Tilbake levering er bare å glemme! Eneste tilbake levering blir når han har tatt teori og oppkjøring på nytt oss bt. Etter! han har sonet ferdig sperre fristen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 14, 2007 Forfatter Share Skrevet September 14, 2007 Sorry OT og ikke får å være frekk... Men hvor mange innlegg har du skrevet som begynner med: "Har en kompis som osvosv..." En kompis av meg osvosv...".??? Hehe, veit eg skrive det veldig ofte, men kva skal eg skrive då? Øyvind mista lappen. Du veit no vel ikkje kem Øyvind e? Joda, Øyvind er litt kortvokst, tunghørt og lesper veldig....!! Neida, det jeg skulle fram til er at det høres ut som at alle kompisene dine ikke har peiling på noe verdens ting, og at pappa Hylland ordner opp..! Er jo berre det at eg må utnytte bimmers litt... uansett kor god peiling kompisane mine har, så har bimmers litt meir peiling!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 14, 2007 Forfatter Share Skrevet September 14, 2007 Tilbake levering er bare å glemme! Eneste tilbake levering blir når han har tatt teori og oppkjøring på nytt oss bt. Etter! han har sonet ferdig sperre fristen. Men kva er då det folk har skreve om at viss du ikkje høyre noko innan 3 veke, så er det berre å gå rett på politistasjonen og hente lappen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 E 30 Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Har ikkje saken har vert oppe til forhørsretten innen 21 dager so kan han kreve tilbake lappen.Ps: De er mye unødvedig kritik her i forumet blitt etter hvert .Skal man skrive dritt til andre så er nok BMW CAR CLUB FORUMET SOM SKULLE PASSE FOR DERE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Har ikkje saken har vert oppe til forhørsretten innen 21 dager so kan han kreve tilbake lappen.Ps: De er mye unødvedig kritik her i forumet blitt etter hvert .Skal man skrive dritt til andre så er nok BMW CAR CLUB FORUMET SOM SKULLE PASSE FOR DERE. det gjelder kun hvis du IKKE har godtatt førerkort beslag da.. har du godtatt det, kan dem holde den i evig lang tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Har du hørt om www.lovdata.no Må jo være bedre å la kompisene dine søke seg frem til sine straffbare forhold der , enn å spørre på et medlemsforum for et bilmerke. I forhold til den farten han har hatt (180) i den 70 sona, så håper jeg det blir LENGE til han får igjen lappen sin. Har INGENTING på veiene å gjøre. Tenk om han hadde kjørt i hjel noen. Er jo bare flaks at sånt ikke skjer. Håper det følger med en fengselsstraff på det som måtte komme for denne kompisen din. UHØRT å be om råd i slike saker. Er du tøff nok til å kjøre i 180 , så er du jaggu tøff nok til å ta straffen også. Og bare for å svare på spørsmålet ditt. Han kan IKKE kreve noenting , ihvertfall ikke tilbakelevering av lapp. Hvor teit går det an å bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Tilbake levering er bare å glemme! Eneste tilbake levering blir når han har tatt teori og oppkjøring på nytt oss bt. Etter! han har sonet ferdig sperre fristen. Men kva er då det folk har skreve om at viss du ikkje høyre noko innan 3 veke, så er det berre å gå rett på politistasjonen og hente lappen igjen! Han kan kreve den tilbake etter 3 uker dersom han ikke har samtykket i beslaget. Har han godtatt det kan han regne med at det tar flere måneder før saken kommer opp.. Kjenner meg igjen i hastigheten du beskriver. Ble selv målt til 117 i snitt i 70 sona for en god stund siden. Jeg gjorde den feilen å samtykke i beslaget, siden det ikke var noen tvil, tenkte jeg.. Det tok ca 7 måneder før jeg fikk greie på at jeg ville være uten lappen i 9 måneder og fikk en bot på 7000kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå