Johnny Bravo Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 Monterte nye bakdekk i dag. 255/35-18 Det var det jeg hadde fra før også, men de var av meket Khumo og nå har jeg montert Federal. De Kuhmo dekkene subbet litt, så jeg var egentlig ute etter noen dekk som hadde litt smalere bane enn de. Men de Federal-dekkene var faktisk ørlite bredere... Det jeg lurer på da er om noen vet forskjellen på banebredden på de forskjellige merkene. Vet Falken har dekk som bygger litt mere innover enn andre. Men tenkte da på noen av de billigste som Nankang, Millenium, An-Tyre, etc. Vil helst ha 255 da dette er det som er godkjent bak på min bil. har jo vurdert 245 men da blir det ikke helt i henhold. har 225/40 fremme. vil heller ikke ha 245 fremme for da sporer det en del og så liker ikke servoen så brede dekk.. Er da ute etter 255/35 dekk med smal bane for de som gikk seg vekk i alle disse bokstavene
R Andersen Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 I tillegg til Falken, så mener jeg att Toyo skal være litt smalere enn vanlig, men ikke så "ille" som Falken. Ville uansett holdt meg laaangt unna de kina-merkene du ramser opp... Spar heller en måned til og kjøp ordentlige dekk!
Johnny Bravo Skrevet September 14, 2007 Forfatter Skrevet September 14, 2007 ja, er klar over at det er kina-dekk og de er ikke bra i det hele tatt. men jeg gidder ikke bruke 6000 i bakdekk når de varer en sesong Framme derimot er jeg veldig kresen men falken er jo gode dekk da, og ikke koster de skjorta heller.. jeg kunne jo også gått ned til 30 profil, men det finnes jo omtrent ikke i handelen?... det er lite 245 med 35 profil i handelen også. må opp på 40 der og da blir rulleomkretsen for stor for min del..
R Andersen Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 Ett alternativ er jo å kjøre 235/40 bak.
TJ Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 Tror jeg hadde gått for Falken jeg, hadde jeg vært deg. Er helt "kurrante" dekk egentlig til den prisen, selv om de har en tendens til å støye litt i de største dimmensjonene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå