mcfire Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Jeg har sportseter i bilen min. Sorte sådan. I stoff. Noen småflekker er det...som jeg kunne tenke meg å gjøre en innsats for å bli kvitt. Stoffet er ellers strøkent og ville vært fint å få bort flekkene. Men hva skal jeg bruke som er effektivt? Og en ting til...hvor får jeg kjøpt meguiars produkter fra butikk i Oslo og omegn? Eller selges det kun fra nett?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 meguiars får du b.a kjøpt på bilextra på ryen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcfire Skrevet September 14, 2007 Forfatter Share Skrevet September 14, 2007 meguiars får du b.a kjøpt på bilextra på ryen. Ah...supert! Takker for raskt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Du får stoffrens på de fleste bensinstasjoner,sprayflaske med skum,bare å massere inn i stoffet med en myk børste og avslutte med en støvsuger,gjenta ett par ganger og la det tørke så blir stoffet som nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå