HappyHenke Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Ser at koed har begynt å selge m3 bakfanger i orginal/uorginal kvalitet til en overkommelig pris. Tidligere er det bare schmiedmann som har hatt denne for salg men til 4500kr+. Mitt spørsmål er da om det er noen som kan dele erfaringer? Er kvaliteten bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Hvis den er uorg. er det vel Rieger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet September 14, 2007 Forfatter Share Skrevet September 14, 2007 Neei.. står under m-technic.. se helt nederst på denne siden https://www.koed.dk/2.1.asp?kattype=e36 ... d=9&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Ser ut som den til 2.449,- er org BMW ja. Men husk at du også må ha eksoslisten! Også selvfølgelig er prisen uten mva da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Eksoslist kan du få av meg til samme pris som på koed.dk, men uten moms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Ja om det er org bmw fanger så burde vel kvaliteten være bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Uorginale fangere dem selger der er en like bra fanger med alt du trenger til en hyggeligere pris Forskjellen er vel at den ikke er stempla M technik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Denne fangeren har de vel hatt lenge? Så den til salgs ifjor vinter når jeg vurderte det til cabben min ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet September 18, 2007 Forfatter Share Skrevet September 18, 2007 Denne fangeren har de vel hatt lenge? Så den til salgs ifjor vinter når jeg vurderte det til cabben min ihvertfall. Å? kan sverge på at jeg har søkt opp og ned i hele koeds m-technic sortiment etter en slik en.. og aldri funnet en før nå nylig. Kanskje jeg er blind? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå