Tweety bimma Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Hei og hå folkens Gar noen e34 deler jeg kunne tenkt meg å bli kvitt. Forskjermer(diamant svart) 700 for begge Koffert lokk(med hull for spoiler) 350 Travers(520 12v) 200 diverse intreør biter(dasj,+div deksler 350 ++ masse duppe ditter(meste er fra 520 12v)(alt fra speil til hjerne,flere esker fulle) Eller 1500 for alt sammen:) vel vært det,men jeg trenger plass så løp å kjøp Holder til ved tønsberg i vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareFinn Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Har du høytalerdeksel venstre, framme? Og hvilken farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 koffertlokket er vel Diamant svart det og antar jeg? noe rust på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 19, 2007 Forfatter Share Skrevet September 19, 2007 Har du høytalerdeksel venstre, framme? Og hvilken farge? Aner ikke,godt mulig,,,,,,Er masse små deler som jeg ikke har kontroll over koffertlokket er vel Diamant svart det og antar jeg? noe rust på det? Ja er diaman svart det oxo ja nei dårlig med rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå