Gå til innhold

ADVARSEL

Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet du hvem som importerte denne tommy?

Nei, jeg vet ikke hvem som importerte denne, det var en Aril M. som solgte den for 2 år siden, men det er vistnok ikke han som selger den nå, som kjøpte den da, så den har hatt flere eiere etter Arild. Så det er ikke godt å si hvem som har klusset med km standen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke han som selger nå som kjøpte for 2 år siden.

Ta å ring ham angående km.stand da Tommy :wink:

PS: det jeg har sett så har bilen blitt herjet med ganske mye.

ikke umulig, så en slik svart m3 som kom sidelengs forbi på vatne en gang for ikke så lenge siden.. men om det er den vet jeg ikke sikkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste m3 med denne km stand har vel på ett eller annet tidspunkt vært sidelengs, og mener nå personlig at det ikke er hovedsaken når det gjelder en slik bil :lol:

Det jeg ihvertfall finner utelukkende positivt med denne posten er at det blir bragt på det rene for oss på forumet at noe er muffens her.. Og det er vel gode muligheter for at en evenuell kjøper er innom her..

Kan være at han som selger bilen ikke vet om triksinga, men i bunn og grunn bør også han være glad for at sannheten kommer for en dag før han selv selger bilen, han kan bli stilt til ansvar dersom kjøper kan dokumentere triksinga.. Har selv en kjenning som kjøpte en e39 for noen år siden. Der var riktignok km stand sporbar gjennom flere minner, men han fikk refundert flere 10talls tusen, enda selger sverget han ikke visste om jukset. Det er tross alt SELGER som KJØPER må forholde seg til i slike tilfeller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke han som selger nå som kjøpte for 2 år siden.

Ta å ring ham angående km.stand da Tommy :wink:

PS: det jeg har sett så har bilen blitt herjet med ganske mye.

ikke umulig, så en slik svart m3 som kom sidelengs forbi på vatne en gang for ikke så lenge siden.. men om det er den vet jeg ikke sikkert

Nesten 100% sikker på at det da var denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...