Tommy Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Denne M3 som er til salgs, ble solgt av en kjenning av meg for 2 år siden, og da med 198000km på telleren. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1597903 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 At folk kan være så uærlige når det gjelder km.stand altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Han som selger den nå som kjøpte den for 2 år siden? Du burde ta en telefon til ham å konfrontere han med det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Helt klart. Arti å se hvilken finurlig forkalering han har på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Det er ikke han som selger nå som kjøpte for 2 år siden. Ta å ring ham angående km.stand da Tommy PS: det jeg har sett så har bilen blitt herjet med ganske mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Har sendt ham mail...venter spent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Nå må dere slutte å plage slike selgere da Evt ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Vet du hvem som importerte denne tommy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 15, 2007 Forfatter Share Skrevet September 15, 2007 Vet du hvem som importerte denne tommy? Nei, jeg vet ikke hvem som importerte denne, det var en Aril M. som solgte den for 2 år siden, men det er vistnok ikke han som selger den nå, som kjøpte den da, så den har hatt flere eiere etter Arild. Så det er ikke godt å si hvem som har klusset med km standen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Det er ikke han som selger nå som kjøpte for 2 år siden.Ta å ring ham angående km.stand da Tommy PS: det jeg har sett så har bilen blitt herjet med ganske mye. ikke umulig, så en slik svart m3 som kom sidelengs forbi på vatne en gang for ikke så lenge siden.. men om det er den vet jeg ikke sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Såpass jah ikke bra nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 De fleste m3 med denne km stand har vel på ett eller annet tidspunkt vært sidelengs, og mener nå personlig at det ikke er hovedsaken når det gjelder en slik bil Det jeg ihvertfall finner utelukkende positivt med denne posten er at det blir bragt på det rene for oss på forumet at noe er muffens her.. Og det er vel gode muligheter for at en evenuell kjøper er innom her.. Kan være at han som selger bilen ikke vet om triksinga, men i bunn og grunn bør også han være glad for at sannheten kommer for en dag før han selv selger bilen, han kan bli stilt til ansvar dersom kjøper kan dokumentere triksinga.. Har selv en kjenning som kjøpte en e39 for noen år siden. Der var riktignok km stand sporbar gjennom flere minner, men han fikk refundert flere 10talls tusen, enda selger sverget han ikke visste om jukset. Det er tross alt SELGER som KJØPER må forholde seg til i slike tilfeller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Det er ikke han som selger nå som kjøpte for 2 år siden.Ta å ring ham angående km.stand da Tommy PS: det jeg har sett så har bilen blitt herjet med ganske mye. ikke umulig, så en slik svart m3 som kom sidelengs forbi på vatne en gang for ikke så lenge siden.. men om det er den vet jeg ikke sikkert Nesten 100% sikker på at det da var denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Ennå ikke fått noe svar på mailen min iaf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Fikk svar fra selger nå: heisan du:)ja etter de eg veit så stemmer de men skal sjekke de opp for eg har ikke hatt bilen et år en gang å vist km standen er tukla me så skal tidligere eiger få ta på seg ansvaret for de;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå