Bmw-Racer Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Hvor i norge selges senkesett(tuv) til bmw e21? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 De selger på www.koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 Takker for tips,men tenkte på noen norske nettsteder?Blir det ikke fryktelig mye moms\toll og frakt der fra da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunspec Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 prøv http://www.brakes.no De er importør av HR i Norge. Alle HR fjærer er TUV godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 Ja de hadde.Men tenkte å ha mer en 35mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 koeds 60/40 kommer på litt over 1800 kr på plass i norge, er ikke ille det, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 Var ikke ille det.Men hvor finner du dette på koed sine sider(under) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 under e21 går du på nye deler, der står det tuning og under der finner du det. https://www.koed.dk/2.1.asp?katstate=ny ... ermenuid=9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 Ja der var det jaTAKKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Du må få på noen bilder når du får senka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 Ja det skal jeg gjøre.Men dette er fjærer til prosjektet mitt,så blir nok en god stund enda.Blir lakking om ca 1 månede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Du får ikke det godkjent uansett om du har aldri så mye tùv papirer,du må bytte dempere også,hvis ikke vil fjærene henge løse med hjula i lufta. Da ville jeg heller kjøpt kittet fra walloth med bilstein dempere og H&R fjærer-da har du ett godt grunnlag for kjøreegenskaper samtidig som du vil få det i vognkort.- Bare ett tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet September 18, 2007 Forfatter Share Skrevet September 18, 2007 Du får ikke det godkjent uansett om du har aldri så mye tùv papirer,du må bytte dempere også,hvis ikke vil fjærene henge løse med hjula i lufta.Da ville jeg heller kjøpt kittet fra walloth med bilstein dempere og H&R fjærer-da har du ett godt grunnlag for kjøreegenskaper samtidig som du vil få det i vognkort.- Bare ett tips. Takker for tipset Jeg har tenkt å ha senkesett(Dempere+fjærer)Å jeg skal ha det godkjent i vognkortet. Bema hadde selfølgelig sett,men disse hadde ikke tuv papir Er vel bare å fortsette letingen. Det er så ergelig at jeg ikke bestilte på eiker da de hadde sett til e21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Det er ikke noe problem å bestille fra walloth altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 http://www.wallothnesch.com/e/frameparts.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå