Gå til innhold

Hvilke felger er pene på e46?

Sigbjørn
 Share

Anbefalte innlegg

BBS Challenge 19" og 9.5 bred bak er alltid fin. Selv har jeg BBS Lemans 18", de kler bilen utrolig bra. Men da ville jeg heller anbefalt andre felger som har lignende look og som har dypere kant siden 18" blir veldig pinglete i forhold til 19" varianten som igjen ikke passer. Dessuten må man ha Toyo Proxes dekk (disse er "runde" eller smale) for at de ikke skal gå oppi skjermen. En annen felg jeg liker er 17" M contour eller hva den heter, den fra M3 E36. Ellers er orginalfelger utrolig kjedelig.

Hvis du finner noen bilder av felger du liker så kan jeg si om jeg tror de vil se bra ut på bilen. Er det vanlig sedan du har forresten?

Breyton Magic er ganske fin, men veier en del tror jeg - hvis det har noe å si for deg. Også er den vel ikke så lett å holde ren.

Min bil:

x1pCFuELfk4HG6IjGITZmZMxwj3WQdGMdpQFDE4xMViFWnA8ySzqHN6Xywp3fkppnhNiUEmLlYXUxOoUjlhrZYs4yUGHOa3OAP7iMRvjtQrIr0NypOykQ2q1CpZtxbpG6wpyCF7N_x_WDU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fin den felgen der, men hva er inpresset på den da? Spørs om det blir plass til den på sedan..

Også ang det siste bildet over her så vet jeg om en felg som kan minne litt om den, men jeg vet ikke hva den heter. Kjenner en som har det på en sølvgrå e36 alpina. De er sinnsykt pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...