2mMy Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 lyden er rå! men er jo litt kjedelig da, når det ser ut som bilen går mye saktere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Jeg synnes lyden å bilen var rå jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Klin enig me Gunnar her . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Englesang i mine ører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Gud bedre meg for en forba"#!a EKKEL lyd passer ikke i det hele tatt... å den siste m5èn va ubeskrivelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Lyden var rå. Tøft eksosanlegg i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Fy feite for en lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Er vel i grunnen smak og behag, ikke alle som kjøper M5 for å være "diskre". Selv om jeg er enig, lyden var som så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Så mye penger for å få en eksos som høres ut som er hjemmesveisa med rør fra torshov bilrek.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå