Gå til innhold

Er det flere som opplever bimmers som tregt for tiden ?

Ballder
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må bare spørre: Hva har dere å klage på? Gunnar har brukt mye av sin egen tid og ressurser på å lage en såpass god og gratis tjeneste til oss med felles interesse. Tar det virkelig så lang tid å åpne en side her på bimmers at det går på nærvene, så gjør nytte av det å gå en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir småsyk i hue av og surfe rundt her til tider.

Det blir jeg og, mtp antall useriøste og tullete poster, som man egentlig kan ta opp i tulletråden...

Kudos til Gunnar som i vedlokeholder websiden...

Skjønner hva du mener, men skal si at jeg er mye innom dette forumet.

Og en del av de gangene går det skikkelig tregt.

Skulle nok lagt den i tulletråden kanskje ja.

Jeg ser den...

Dette her var på INGEN MÅTE ment som klaging på forumets oppbygging, ei heller Gunnar sin innsats rundt dette.

For forumet er etter min mening temmelig strøkent på alle måter.

Nå ser det forøvrig ut som om det kan spøke for bimmeren jeg har til fordel for annen bil, men blir det fortsatt bmw i stallen her hjemme så er jeg villig til og betale noen kr for å unngå det "problemet" med treghet til tider.

Så atter en gang..

Dette var ikke ment som klaging over hva moderatorer gjør for og med dette forumet.

Mer ett forsøk på og spre frustrasjonen min over på alle dere andre, slik at jeg kunne sove godt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går desverre tregt for tiden.

SQLen sliter fælt, går på 99% CPU (*2) stort sett hele tiden.

Har fått flyttet bort en del andre kunder fra serveren, men det hjalp bare en liten stund.

Selv surfer jeg forresten på sidene her i Firefox, går på siste nye innlegg, holder inne ctrl og trykker på alle trådene jeg ser som interessante, da åpner de seg i en ny tab i bakgrunnen, så når jeg er ferdig begynner jeg å gå gjennom tabbene, da er alle alltid ferdig loada.. så man kan til en viss grad omgå problemet inntil det er løst.

Sitter man og trykker på alt i ett vindu er det nok trått!

Er det noen som har erfaring med å kjøre SQL fra en annen boks via internett på større sites? Tar gjerne i mot en PM..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...