Ballder Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Blir småsyk i hue av og surfe rundt her til tider. Skulle tro man satt med ISDN linje jo. Måtte bare. Natta!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 yes.. natta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Tålmodighet er en dyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Den som venter, får se...... Men enig, til tider ræva respons på serveren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Må bare spørre: Hva har dere å klage på? Gunnar har brukt mye av sin egen tid og ressurser på å lage en såpass god og gratis tjeneste til oss med felles interesse. Tar det virkelig så lang tid å åpne en side her på bimmers at det går på nærvene, så gjør nytte av det å gå en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NastyasS Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 har ikke merke noe problem med servern, synes den er en av de beste forumsidene som er men vist jeg skal klage på noe så er det søkemotoren, den er rævva den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sornes Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 kanje litt treig til tider. men så absolutt en av de bedre;) jeg er storfornøyd med siden og jeg finner alt jeg vil finne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 kanje litt treig til tider. men så absolutt en av de bedre;)jeg er storfornøyd med siden og jeg finner alt jeg vil finne:) +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 All ros til Gunnar at vi har et så bra forum! Kan være at den er litt treig avogtil, men den er stabil, meget stabil! Kan ikke huske sist sida var nede? Så slutt å klage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Blir småsyk i hue av og surfe rundt her til tider. Det blir jeg og, mtp antall useriøste og tullete poster, som man egentlig kan ta opp i tulletråden... Kudos til Gunnar som i vedlokeholder websiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 Blir småsyk i hue av og surfe rundt her til tider. Det blir jeg og, mtp antall useriøste og tullete poster, som man egentlig kan ta opp i tulletråden... Kudos til Gunnar som i vedlokeholder websiden... Skjønner hva du mener, men skal si at jeg er mye innom dette forumet. Og en del av de gangene går det skikkelig tregt. Skulle nok lagt den i tulletråden kanskje ja. Jeg ser den... Dette her var på INGEN MÅTE ment som klaging på forumets oppbygging, ei heller Gunnar sin innsats rundt dette. For forumet er etter min mening temmelig strøkent på alle måter. Nå ser det forøvrig ut som om det kan spøke for bimmeren jeg har til fordel for annen bil, men blir det fortsatt bmw i stallen her hjemme så er jeg villig til og betale noen kr for å unngå det "problemet" med treghet til tider. Så atter en gang.. Dette var ikke ment som klaging over hva moderatorer gjør for og med dette forumet. Mer ett forsøk på og spre frustrasjonen min over på alle dere andre, slik at jeg kunne sove godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al Bundy Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Blir småsyk i hue av og surfe rundt her til tider.Skulle tro man satt med ISDN linje jo. Måtte bare. Natta!! Enig.. Går jævlig tregt noen ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 Blir småsyk i hue av og surfe rundt her til tider.Skulle tro man satt med ISDN linje jo. Måtte bare. Natta!! Enig.. Går jævlig tregt noen ganger.. Takk. Blir liksom feil når man får indikasjon på at det er bare hos meg det går tregt liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Ja, det går desverre tregt for tiden. SQLen sliter fælt, går på 99% CPU (*2) stort sett hele tiden. Har fått flyttet bort en del andre kunder fra serveren, men det hjalp bare en liten stund. Selv surfer jeg forresten på sidene her i Firefox, går på siste nye innlegg, holder inne ctrl og trykker på alle trådene jeg ser som interessante, da åpner de seg i en ny tab i bakgrunnen, så når jeg er ferdig begynner jeg å gå gjennom tabbene, da er alle alltid ferdig loada.. så man kan til en viss grad omgå problemet inntil det er løst. Sitter man og trykker på alt i ett vindu er det nok trått! Er det noen som har erfaring med å kjøre SQL fra en annen boks via internett på større sites? Tar gjerne i mot en PM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 har ikke merka noe. pleier å ha 4-5 tråder oppe samtidig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå